Kapitulli 12

251 20 2
                                    

Lida ndihej e tradhetuar, e lenduar teper por edhe e lumtur qe e zbuloi te verteten me kohe e nuk e lejoi ate ta lendonte. I tregoi cdo gje te motres dhe u mbyll ne dhomen e saj e merzitur. Deshira e saj ishte qe fjalet e Deas te kishin qene te paverteta, por u bind vete qe Fitimi nuk ishte si kishte menduar. Lidhja mes Deas dhe Besnikut po shkonte per mrekulli, por cdo sekret nuk zgjate pergjithmone. Nje dite zbulohet.

***********

-Shpirt me dukesh mua apo je e merzitur dicka?-e pyeti Besniku Dean.

-Asgje shpirt, thjesht pak e lodhur. Mbrem mesova deri vone.

-Ne rregull, por sesi me dukesh sot. Por spo te ngacmoj me shume.-dhe me aq e mbylli biseden Besniku. Edhe pse e kupto se dicka me Dean spo shkonte mire. E shkreta skishte faj. Babai I saj e kishte kuptuar per lidhjen e tyre dhe ishte zhgenjyer tejmase qe Dea ia kishte mbajtur te fshehur. Qe nuk ishte treguar e sinqerte me te. Fjalet e te atit e kishin vrare perzemersisht, zhgenjimi ne syte e tij e kishte lenduar Dean. Ajo kishte nevoje te shfryhej diku ndaj vendosi ti tregonte cdo gje Aldes.

-Shpirt mos u brengos, cdo gje do te rregullohet. Eshte prind, normal qe brengoset per ju-e ngushellonte Alda.

--E di, por se si me erdhen ato fjalet e tij Alda. Nuk e prisja ate shikim plot me zhgenjim, babi nuk ka qene kurr I tille me mua.

-Eshte e veshtire edhe per ate, mos harro. Ai ka pritur qe ti tja tregosh te gjitha. Ndaj me mire eshte qe lidhjen tuaj ta beni familjare.

-Ke te drejt, do flas me Besnikun. Te shohim nese eshte dakord. Te falemnderit mike-dhe u perqafuan te dyja. Ne mbremje I shkruajti sms Besnikut dhe I tregoi cdo gje.

-Shpirt pse sme the gje? Te pyeta sdi sa here por me the se je e lodhur.-I tha ai I brengosur.

-Sdoja te te merzisja edhe ty zemer, ndaj nuk thash gje. Por tani babi do me mbaje me shume nen kontroll, sdi si do ja bej qe te takohemi.

-Mos u brengos, neser pas kursit takohemi pak dhe flasim me mire. Fli e qete shpirt, per asgje mos u brengos. Mos harro se te dua shume.

-Te dua shume edhe une ty zemer. Naten sepse me flihet.

-Te puth embelsire-dhe me aq mbaroi biseda e tyre.

****************

E nesermja erdhi shume shpejt. Dea u be gati dhe u nis per ne shkolle akoma e merzitur. Rruges takoi Alden dhe rrugen e bene bashke. Te dyja e kishin verejtur ndryshimin e Fitimit, sikur dicka po planifikonte.

-Ai do beje ndonje gje Alda, por nje Zot e di se cka. Nuk I besoj aspak, por e kam kuptuar se ka ndryshuar. Eshte bere akoma me I keq.-I tha Dea.

-Nuk e di zemer, per mua eshte I njejti trap. Asnjehere sme ka pelqyer-foli ajo e sinqerte dhe rrugen e bene ne heshtje. Oret kaluan shpejt dhe Dea kaloi per mrekulli nen shoqerine e Besnikut, ai dinte si ta bente te lumtur.

-Si thua te te puth tash ne mes te ores? Edhe ashtu eshte ora e fundit, po na perzuren nder do na benin-I shkruajti ai nje leter dhe ia dha nder banke e ajo vetem qeshi.

-Mos bej ndonje budallallek se te vrava-ia ktheu duke qeshur.

-Dea, ka ndonje gje qe nuk shkon?-pyeti zysha e acarruar sepse ia kishte nderprere mesimin e Fitimi qeshi I lumtur.

-Mmmm..jo zyshe, ne fakt...

-Ne fakt faji eshte I imi zyshe, te na falni por une e pyeta dicka ne lidhje me detyrat-vazhdoi Besniku kur e pa se Dea spo I lidhte fjalet.

-Ne rregull, mendjen ne mesim tani-dhe te dyte pohuan me koke. Pas pak zilja e perfundimit te ores I gezoi nxenesit pa mase dhe te lumtur mblodhen librat per tu larguar. Te fundit ngelen ata dy.

-Si thua tani ta realizoj deshiren time qe ta shkruajta?-iu afrua Besniku provokueshem e ajo vetem qeshi. Bashkoi buzet me te tijat dhe te dyte ndiheshin me te lumturit e botes, dashuria e tyre ishte e sinqerte, e paster si loti. Asnjeri spo e merte guximin ta nderpriste ate moment magjik.

-Mmmm. Shpirt me duhet te iki tani, shihemi pas pak.

-Mos shko ne kurs sot, sbehet nami. Eja ne shtepine time, prinderit sjane aty.

-Edhe?-foli ajo e turperuar dhe e uli koken.

-Mendje perverse. Eja se do gatuaj per ty. Per ate te thirra-dhe qeshi ndersa ajo I ran je grusht te lehte ne bark.

-Nuk mundem zemer, ti e di se po e mori vesh babi me vret.-dhe e puthi lehte ne faqe. Se bashku dolen nga shkolla dhe Besniku e percolli deri te qendra e kursit.

-Ketu do te pres shpirt, pasi do flasim ne lidhje me ne te dy.

-Ne rregull zemer, shihemi pas nje ore-u puthen gjate dhe Dea vazhdoi oren e saj te kursit ndersa Besniku e priste ne lokalin perballe. Ora kaloi shpejt dhe Dea vrapoi per ne lokalin ku e priste ai, mezi kishte pritur ta takonte.

-He shpirt, per cka deshe te flasim?-e pyeti pasi piu nje gllenke caj.

-Dea, kete fundjave kemi vendosur qe te vijme me prinderit te ju. Dua ta bejme lidhjen tone familjare. Je dakord?-e ajo pohoi me koke e lumtur.

-Pas disa muajve do bejme dhe fejesen, smund te pres me gjate shpirt. Smund te rri pa ty. Mbase per ty eshte heret por une...-dhe ajo nuk e la te vazhdonte por e perqafoi e lumtur. Shpresonte se I ati do ndryshonte tani sjelljen ndaj saj. 

Dashuri e pergjakurWhere stories live. Discover now