Kapitulli 27

286 18 5
                                    

-Zot, te lutem ma kthe bijen time. Vetem edhe njehere ta shoh, ti kerkoj falje. Te lutem Zot, beje qe ajo te jete mire-po lutej e ema e Deas ne heshtje. Lides iu dhims shume ajo dhe vendosi tja tregonte te verteten.

-Qenka mire, qenka shendosh e mire. Kjo eshte kryesorja-bertiti ajo nga gezimi.

-Kush qenka mire Besa? Per ke po flisni?-pyeti Dritani I cili sapo hyri ne sallon, veshet ia kapen ato fjale. Nene e bije heshten, asnjera spo fliste.

-Folni pra, cme rrini ashtu si te ngrira?-ngriti pak zerin dhe Lida u tremb. Fundja ai ishte nje baba dhe e meritonte ta dinte te verteten. Pasi Lida I tregoi cdo gje, ai u acarrua edhe me shume.

-Thuaji te kthehet menjehere, shtepia e saj eshte ketu. –bertiti ai.

-Cila shtepi baba? Shtepia nga e cila e debove vetem sepse ajo deshi tme mbronte mua. Shtepia nga e cila e nxorre zvarre si te ishte ndonje lavire. Lutu qe nje dite ajo te na fale, tjeter gje sdua.-ia ktheu fjalen te atit. Ishte hera e pare qe Lida reagonte ashtu.

****************

-Pa shiko pa shiko, kush na qenka ketu.-peshperiti Edi me inat kur e takoi Fitimin ne nje lokal nate ne Itali. Iu afrua me afer dhe e kapi nga blluza.

-Dil jashte, kam nje bised me ty.-dhe e nxorri jashte si nje lecke. Shoku I Fitimit I ndoqi por Edi e perzuri, duke e kercenuar me fjalet me te renda.

-Ama shoqeri te sinqerte paske, ia mbathi me te katra-e talli Edi.

-Fol cka do dhe mu hiq sysh. –I foli ai gjoja si trim por ne vertet e njihte mire Edin dhe I trembej shume. E dinte se Edi do bente cmos per te motrat, njejt si ai per Ronen.

-Aha, kuptova. Trimi madh, sja ndjen per asgje e. te lumte plere-dhe e goditi ne fytyre. Ai u mat tja kthente por Edi ishte me I shpejte dhe u terhoq menjeane. I dha edhe nje grushte dhe e rrezoi pertoke. Filloi ta godiste me gjithe fuqine.

-Kete e ke per Dean-dhe ia theu hunden. Gjaku po I rridhte pa ndale por Edit si interesonte.

-Kete e ke per vuajtjet e saj, ofendimet ndaj saj duke qene e pafajshme-dhe e goditi serish derisa Fitimi u dorezua dhe ra pertoke pa ndjenja.

-Guxo dhe fol diqka, e peson babi yt ne burg. Mbase edhe mamaja yte e cila jeton vet ne shtepi-e kercenoi ai. Ishin kercenime ne ajer, Edi kurr sdo I realizonte ato fjale. Por ishin sa per ta trembur Fitimin. U largua qe aty duke e peshtyre ne fytyre.

**************

PAS DISA MUAJVE

-Dea, po afrohet ditelindja e Aldes. Si thua te shkojme tja bejme nje surprize?-e pyeti Adriani ate.

-Mmmm...nuk e di ne eshte ne rregull shpirt. Me pare duhet te flas edhe me prinderit. Te ballafaqohem edhe me ata.

-Ne rregull shpirt, atehere bejme keshtu. Kur te arrijme, une do shkoj te shtepia e Aldes ndersa ti te shtepia yte. Me vone do vij dhe do njihem edhe me familjen tende. Ben?-dhe kjo gje e lumturoi pamase Dean. Nuk e dinte se Adriani kishte kaq qellime serioze me te.

-Mmmm...ne rregull si te duash ti shpirt. Per mua eshte ne rregull.

-Atehere une po I pres neser biletat dhe pastaj dalim te blejme dhe ca dhurata-dhe ajo pohoi me koke .. ishte mese e lumtur, e kishte pritur kete dite pothuajse me muaj.

**************************

Dita e shumepritur erdhi. Dea u kthye ne vendlindjen e saj, dore per dore me Adrianin. Pasi moren nje taxi, u nisen per ne destinacionet e tyre. Reagimi I prinderve e trembte paksa por fundja, nje dite do duhej te perballej me ta. Vetem kur arriti te dera e shtepise e kuptoi se sa shume I kishte munguar ai vend. Nguroi shume derisa vendosi ti binte ziles dhe nuk vonoi shume kur deren ia hapi Lida.

-Deaaaaa...moter..-bertiti ajo e lumtur dhe vrapoi ta perqafonte. Perqafim motrash, plot ndjenja dhe mall. Te dyja po qanin nga gezimi.

-Lida pse bert..-ishte e ema e cila kur e pa te bijen fjalet I mbeten ne gjysme.

-Bije. Bije ti erdhe. Shpirti mamit-dhe e perqafoi fort. E puthi ne balle, ne faqe. Ishte mese e lumtur qe e takoi te bijen. Pas kaq shume kohesh ato u bene bashke serish.

-Ta therras babin, eshte ne zyren e tij-tha Lida por Dea e ndali.

-Lere, sdua tme ofendoje serish apo tme deboje. Erdha tju takoj juve se me ka mar malli. Me keni munguar shume.-dhe lotet ia mbuluan fytyren.

-Po per mua ste mori malli aspak?-I foli dikush nga mbrapa dhe ajo kerceu nga frika.

-Vella.-dhe vrapoi ta perqafonte. U gezua shume kur e pa Edin shendosh e mire, kishte degjuar nga Lida per zenken e tij me Fitimin. Vella e moter u perqafuan forte sikur sjane pare me vite. Pasi u rehatuan ne divanin e sallonit, ajo mori guximin tju tregonte te rejat e saj.

-Mama, Edi. Sonte ne darke, do kemi mysafir.-arriti ti formulonte fjalet.

-Kush bije? –e pyeti e ema dhe ne ato caste dikush po trokiste fort ne dere.

-E shoh une. Me prisni, mire-ju tha Lida dhe shkoi ta hapte deren.

-Ti?-pyeti ajo mese ehabitur dhe ia beri me shenje te futej brenda.

Dashuri e pergjakurWhere stories live. Discover now