Dhe ja pra, dita e shume pritur erdhi. Dita e festes. Edi mezi kishte bindur te atin qe ti jepte leje Deas te shkonte ne ate feste. E ai pranoi me nje kusht. Qe edi ta dergonte. Kur I tregoi Deas, ajo u gezua shume. Ate dite ne shkolle nuk mbajten mesim por program, recitime e vallzime. Te gjithe kaluan per mrekulli dhe u nisen per ne shtepi. Dea u kthye vetem ne shtepi pasiqe Aldes I kishte dale nje pune dhe kishte dale me heret. Nuk I kushtoi shume rendesi dhe vazhdoi rrugen per ne shtepi. Hengri dreken dhe u shtri te pushonte. Gjumi I zgjati pak si shume pasiqe kur u zgjua e pa se skishte shume kohe per tu bere gati. Beri nje dush, floket kete here I beri kacurrela dhe vendoi pak make-up. Ndryshim total ky, pasiqe Dea floket I kishte te drejta dhe gjithmone I mbante ashtu, make-up nuk perdorte kurr vetem shkelqyes per buze. Ishte bere aq e bukur saqe as Edi nuk e njohu.
-Princesh, ste njoha per zotin-e talli ai. E ajo vetem qeshi. E ema dhe I ati kishin ngelur te mahnitur nga bukuria e saj. E puthen ne te dyja faqet dhe miliona porosi I dhane.
-Mos pi pije te hapura, mos u largo shume, mos e bej ket, mos e bej ate. Vazhduan me fjalet e tyre gjersa Edi ua kujtoi se edhe ai do shkonte me te. Shkuan dhe e moren Alden ne shtepine e saj pastaj u nisen per ne feste. Edhe Alda ishte bere shume e bukur, floket me onde qe I valviteshin mbi supe, nje make up te lehte dhe taka jo shume te larta. U nisen per ne feste te dyja te lumtura. Takuan miqt e klases, u pershendeten dhe shkuan ne nje qosh te asaj salle gjigande dhe seq peshperisnin diqka.
-Mirmbrema bukuroshe-e pershendeti Besniku ne vesh e ajo kerceu nga frika. Por edhe ndryshimi I sjelljes se tij e habiti.
-Mirmbrema dhe ty-dhe shikimi ne sy zgjati pak si shume derisa aty u afrua Fitimi. Dea mendoi se do pelciste lufta tash por ndodhi e kunderta, Besniku ishte shume I qete. Fitimi I ofroi nje pije asaj dhe pastaj e ftoi per ne vallezim e ajo pranoi e lumtur. Te pakten ashtu duhej te sillej. Vallezoi me ten je keng, dhe shkoi te vendi I saj gjoja se e lodhur. pas pak castesh fitimi e ftoi ne nje vend te qete te bisedonin sepse aty kishte shume zhurme, dhe dea pranoi.
-Me ka trullosur kjo pija pak po nejse-po I thoshte ajo Fitimit e ai qeshi fitimtar. U futen ne nje klase dhe u ulen ne karriget e shkolles. Deas iu kujtua skena e disa diteve me pare, ajo vajza e ulur ne prehrin e tij, pastaj biseda ne banjon e vajzave, I vinte neveri nga ai djal por nuk e dha veten. Priste te zbatonte planin e saj.
-Atehere Dea me thuaj, cka ke vendosur? Do me japesh nje shance? Vetem nje mundesi te te tregoj se sa shum me pelqen. Je e vetmja femer qe me pelqen aq shume me beso.Heshtje, ajo spo fliste. Syte I kapen dicka, por serish vazhdoi lojen e saj sikur nuk pa gje.
-Fitim me duhet te te them dicka dhe shpresoj tme kuptosh. Ti je djal shum I mire, shum I bukur, por...
-Por...fol Dea, fol dreqi e marte.
-Une..une nuk ndjej per ty, nuk kam ndjenja perveq se si shok.-perfundoi fjaline ajo gjoja si e merzitur.
-Cpo thua moj, je ne terezi ti se ke po e refuzon?
-Po, e di mjaft mire. Por cte bej, ndjenjat nuk komandohen-ia ktheu paksa me inat.
-Por pse? Pse ske ndjenja per mua? Cfare me mungon?-pyeti ai dhe tonin e zerit e kishte ngritur.
-Thjesht nuk je tipi im Fitim, nuk gjej asgje tek ti qe me pelqen. Nuk me terheq aspak si mashkull.
-E kush na qenka ai qe ta paska vjedhur zemren?-pyeti ai tashme me syte e erresuar nga inati.
-Jam une, kishe ndonje gje kunder ti?-nderhyri Besniku dhe iu afrua Deas. E puthi ne faqe dhe e kapi lehte per dore.
-Ikim shpirt?-dhe I buzeqeshi embel e ajo vetem pohoi me koke dhe buzeqeshjen ia ktheu.
-Mallkuar qofsh Dea, do ma paguash kete poshtersi-bertiti ai dhe theu disa banka aty. u qetesua pak dhe doli jashte ta shijonte atmosferen. Kur cte shihte, Dea dhe Besniku duke vallezuar ,te lumtur e te buzeqeshur.
-Cbere me pijen, e hodhe?-e pyeti ajo e ai thjesht pohoi me koke. Dea e kishte kuptuar se ne ate pije mbase mund te kishte droge, ndaj nuk e piu. Por nuk e dinte se Besniku goten e kishte fshehur, genjeu Dean gjoja se goten e ka hedhur por ne fakt e kishte fshehur diku per ta derguar ne laborator. Mbremja kaloi per mrekulli dhe te gjithe u argetuan, perveq Fitimit I cili pop lase nga inati.
-He mo vlla, ta la thate ajo e ytja apo jo?-e talli miku I tij e ky e shikoi shtrember.
-Ske cka ben, nuk ishte fati yt po he-vazhdoi ai duke qeshur dhe papritur I erdhi nje grusht I forte nga Fitimi. Te dy cunat filluan te grindeshin dhe mezi dikush I ndau.
-He se edhe ne telefon e ke te regjistruar biseden e juaj, e pash videon pak me pare. Fjale te renda te kishte thene e-e ngacmonte serish shoku I tij. E fitimi po vlonte nga inati por e la me aq ate bisede dhe doli jashte duke turfulluar. Por u betua se ndaj Besnikut dhe Deas do hakmerrej nje dite. Do ja paguanin kete poshtersi, ku shumica prej shkolles e kishin pare ate incizim. Dea duke e refuzuar Fitimin.