Pomaly sa mi privierali viečka od únavy.
Celú noc som totiž nespala, pretože som robila ich úlohy. Nechápem ako si učitelia ešte nevšimli, že polovica triedy ma také isté písmo, keďže to píšem všetko ja.
Hlava mi spadla na niekoho rameno, teda vlastne na Gunnarsena, ale nejak mi to nevadilo.
Myslela som si, že aspoň za toto nebude naštvaný, no opäť som sa mýlila.
,, Čo robíš!? "odhodil ma na druhú stranu, načo som si udrela hlavu o okno.
,, Au." sykla som.
Len sa uchechtol a ďalej skúmal niečo očividne zaujímavé na telefóne.
,, Minulú hodinu som povedala, že budete robiť v dvojiciach. Čiže, Jacob s Chloe, Lucas so Celestiou, Peter s Kate, Patrik s Loren a Martinus s Bell."
Povzdychla som si pretože to budem robiť opäť sama.
Učiteľka mi podala zadanie a ja som začala podľa neho vypracovávať.
,, Od kedy je 54 321× 89 674 524
= 78 122?"povedal pri pohľade do môjho zošita.,, Čo sa staráš?! Aj tak ti to je jedno." vyletela som na neho,no hneď po tom som si uvedomila, čo som vypustila z úst.
Jeho oči o pár tienov ztmavly a bolo z nich vycítiť hnev.
,, Toto budeš ešte ľutovať. "zavrčal mi do ucha.
Roztrhal mi stránku, kde som mala už skoro všetko vypočítané a zahodil ju do koša.
Zakusla som si do pery.
Do riti! Ja som taká krava, prečo nemôžem jednoducho držať hubu!?
***
,, Johnsová mne neutečieš!"zvolal na ma mňa, keď som rýchlym krokom vyšla zo školy.
,, Do riti." povedala som si sama pre seba a zastala.
,, Si na to až moc hlúpa, vieš? ! "chytil ma pod krkom a natlačil ma na stenu.
,, Pardon, zabudol som nevieš. Ty si žiješ v druhom svete s princeznami a vílami."zasmial sa a vrazil mi do tváre.
,, Martinus nechaj ju." odrazu sa tu objavila Elis,s ktorou som sa mala pred pol hodinou stretnúť v parku.
,, Lebo čo? "zasmial sa.
,, No lebo toto." s kolenom mu vrazila medzi nohy, načo sa zvalil na zem so skučaním.
,, Štetka jedna. "odfrkol.
,, Poď." chytila ma Elis za ruku a tiahla ma za ruku preč.
,,Bell, takto to nesmie ísť ďalej. Mala by si to povedať Alexovi. "
,, Nemôžem. Nerozumieš tomu Elis." povzdychla som si a šli sme spolu ku mne.
,, Ale nemôžeš byť šikanovaná stále!" rozhodila rukami do vzduchu.
Na to som jej už nič nepovedala.
***
,,Bell a čo tak tieto? !" vykríkla na mňa Elis s údivom a ukázala mi nejaké čierne koktejlové šaty.
,, El, koľkokrát ti mám povedať, že 16 rokov som nenosila šaty a nebudem ich nosiť kľudne aj ďalších 16?" povedala som jej prvú debilinu, len aby mi prestala vnucovať šaty.
,, No vidíš, v živote si nenosila šaty, tak ani nevieš čo to je. Namiesto toho tu nosíš nohavice, ktoré boli trend v 75-tom a kradneš svojmu bratovi mikiny, aby ti nebolo vidieť doslova nič. "
,, Noa, ja to tak rada nosím." odfrkla som.
,, Aspoň si ich vyskúšaj. "zakňučala.
,, Ale... -"
,, Bell! Prosím! "
,, Elis ale ja..., tak dobre. Ale tieto šaty si obliekať nebudem. Vyzerá to ako kostým pre tanečnicu u tyči."uchechtla som sa.
Elis nado mnou len zakrútila hlavou a šli sme spoločne hľadať nejaké slušné šaty.
YOU ARE READING
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.