,, Čože?! "vykríkla som.,, ja sa nikam sťahovať nebudem!" naštvane som si zkrížila ruky.
,, Izabel, máme tam prácu, čiže by bolo od veci stále dochádzať odtiaľto do Osla. "pokrútila hlavou.
Ako si to predstavujú? Že prídu a povedia sťahujeme sa? Veď tu žijem od mala, mám tu kamarátky, proste všetko.
,, Veď vás vôbec zaujíma môj názor. Vy sa o mňa sa vôbec nezaujímate. Vedeli ste, že som mala nehodu? Že ma šikanujú?"všetko som zo seba vychŕlila, ale potom mi došlo čo som vlastne vypustila z úst.
,, Čo? Kto ťa šikanuje?" vykríkli všetci traja naraz.
V duchu som si dala facku. Prečo sa nemôžem viac ovládať?!
,,To jedno. Aj tak vás to
nezaujíma. "zamumlala som a odišla preč.Z kapsy som vytiahla telefón a zavolala Elis.
,, Áno?"
,, Prosím, prídeš o 10 minút do Starbucks?"
,,Ok."povedala a zložila.
Telefón som si schovala do kapsy a šla tam.
***
,, A čo oni na to?" nadvihla obočie.
,, Nič, že kto ma šikanuje. "povedala som a odpila si z laté.
,, Aha. A čo keď ten váš dom nepredajú? Mohla by si sem chodiť cez víkendy." vypískla.
,, Neviem. Nepýtala som sa. "mikla som ramenami.
,, Tak sa spýtaj, nie?"
,, Neviem či sa vôbec tam chcem vrátiť. "sklopila som pohľad a postavila sa na odchod.
,, Veď ti nič takého nespravili."
,, Že nič? Veď na mňa totálne kašlú!"vykríkla som a vyšla z kaviarne.
,, Dobre pokoj. Ale nemusíš ich za to odcuzovať. Každý rodič je iní."
Znova som mikla ramenami a zrušila prichádzajúci hovor.
,, Ja už musím, tak ahoj. "objala ma a odišla.
Elis som sa síce vyrozprávala, ale čo teraz? Domov nejdem a príbuzných nemám.
Avšak napadlo ma, že môžem ísť k Hayly. Ale nevýhodou je, že býva hneď vedľa Martinusa. Dúfam, že tam už nebude hentá, lebo tá mi fakt nie je sympatická.
Keď som bola na vrchu ulice kde býva Hayly, z dverí od Martinusa vyšiel Alex. Pohotovo som sa otočila a mala na odchode, ale Alex si ma všimol.
,, Bell! "vykríkol a utekal ku mne.,, kde si bola? Báli sme sa o teba." poobzeral si ma celú, či sa mi niečo náhodu nestalo.
,, Veď som bola len vonku s
Elis. "prevrátila som očami.,, Tak poď ideme domov." chytil ma za rameno, ale ja som sa mu vytrhla.
,, Nikam nejdem! Ja sa sťahovať nechcem. "zamračila som sa.
,, A kde chceš ako byť? Na lavičke? V parku? " uchechtol sa.
,, Lepšie ako ísť do nejakého Osla. Ja hovorím, že nikam nejdem. "skrížila som si ruky na prsiach.
,, A čo robíš z toho takú vedu? Aj tak ťa tu nikto nemá rád. Veď nemáš ani normálne kamarátky a to nehovorím o tom, že ťa niekto šikanuje." prskol po mne, pri čom sa mi zatajil dych.
V živote mi takéto niečo hnusné nepovedal.
Utrela som si slzu, ktorá mi stihla vypadnúť z oka a vrazila mu facku.
Chcela som k tomu ešte niečo dodať, ale totálne som nevedela čo.
,, J-ja som to tak nemyslel
Bell. "vyhrkol ihneď.Pokrútila som hlavou.
,, Ale myslel." šepla som a otočila sa na druhú stranu s úmyslom ísť k Hayly.
,, Ale Bell! "chytil ma za rameno.
,, NECHAJ MA ALEx! "vykríkla som až sa mi pri konci zlomil hlas.
Išla som ďalej, ale pri Gunnarsenovom dome som sa zastavila a zdvihla hlavu.
,, A ty čo pozeráš?! Nemáš nič iné na práci, len pozorovať iné hádky!? " prskla som po ňom.
Skoro ihneď zacúval vozíkom dnu a zabuchol dvere.
🤓Čaves🤓
Keďže ste všetci vyhlasovali Mr Teacher, tak keď uzavriem túto knihu, alebo možno skôr, vydám ju. 😁❤️
Vanes🙅♀️
YOU ARE READING
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.