🤔Tajná nášteva? 🤔

1.6K 92 2
                                    

,, Elis, si normálna!? "zamručala som.

,, Sorry no, zase sa tu hádaš s týmto kriplom?" poukázala na Martinusa, ktorý bol červený až za ušami.

,, Čo by si čakala. "povedala som len tak, aby to počula len ona.

,, Poď , radšej." ťahala ma za ruku.

,, Počkaj. "zabrzdila som ju. ,,Hayly ideš?" spýtala som sa jej, načo ihneď prikyvovala a pridala sa k nám.

,, A inak, hej ty! "skríkla Elis po Martinusovi a ukázala mu vztýčený prostredník.

Prepaloval ju pohľadom a vrátil jej to, avšak to nás už El ťahala von zo školy.

***

,, Noa, potom ešte na mňa vysypala múku." dokončila Hayly svoj príbeh so svojou malou sestrou.

Všetky sme sa zasmiali a rozišli sa k nám.

,, Čo keby ste u mňa prespali, veď zajtra je víkend."navrhla som.

,, Aňooo!" vykríkla Elis a ťahala nás dnu.

Uchechtla som a zaviedla ich do izby a zašla ešte dole pre nejaké to občerstvenie.

Po dnešku sa z nás stála taká skvelá trojka.

Chcela som ísť už hore s colou a popcornom, ale začal niekto zvoniť.

Povzdychla som si, položila to na stôl a šla ku dverám.

Otvorila som ich dokorán, no v momente som ich chcela zavrieť, avšak jeho noha mi v tom zabránila.

,, Johnsová!"zavrčal a odsotil ma od dverí, až som skoro narazila do steny.

Blížil sa ku mne pomaly a prebodával ma pohľadom, pri čom som sa ho opäť začala báť na plné obrátky.

,, Niečo som ti povedal. Už si to nedodržala 2 krát!" skríkol a pritlačil ma na stenu.

Hlboko som mu hľadela do očí a modlila sa, aby mi nič nespravil.

Jeho naštvaný výraz v tvári sa rázom zmenil a vystriedal ho neutrálny, ktorým ma skenoval pohľadom.

Jeho oči zastavili na mojich perách, ktoré sa jemne chveli od strachu.

Jeho tvár sa začala nepatrne približovať a-

,, Bella?! Noták, kde si? Dúfam, že si to tu s niekym nerozdávaš na tej chodbe."odrazu vykukla Elisina hlava a keď ma uvidela nadvihla obočie.

Musela som sa potichu uchechtnúť.

Nejako nenápadne som sa postavila pred Martinusa a dúfala, že ho nevidela.

,, Nie, akurát som chcela zamknúť, ale nevedela som nájsť kľúče." zaklamala som, pri čom som si skoro sama uverila.

,, Veď kľúče máš tam." ukázala na komodu.

,, Veď toto."uchechtla som sa a šla do kuchyne, kde som to všetko zobrala a šla za Elis, ktorá ma podozrivo sledovala.

,, Na chytaj." hodila som po nej fľašu coly, ktorú obratne chytila a šla do izby, kde mi Hayly vybrala všetky DVD.

Pred tým ako som vstúpila do izby som pozrela za seba, avšak Martinus bol už dávno fuč.

Martinus

,, Veď toto." uchechtla sa a šla do kuchyne.

Ešte že sa o túto skrytú krásku nikto nezaujíma. Kebyže sa mi jej niekto chytí prisah-

Mi?

Ehm.. Kebyže sa jej... Tak. No dobre, s Jackom som sa stavil, že ju pretiahnem, avšak naposledy som mohol mať 4 promile. A áno pamätám si to, takú sexi dračicu si nezapamäť. To by bol hriech....

🙄Olla🙄

Koho tak nesmierne naštval Team jeho chovaním? Mňa akože totálne. Kebyže mám ísť ja do tej Viedne a nejaký idiot ma odstrčí od Martinusa, prisahám, že mu jednu vrazím. Vidím ich naživo prvý krát za 3 roky a nemôžem ich ani objímuť, alebo chytiť za ruku?... 😠😕

Vanes🌻🖤

Invited ✔️Where stories live. Discover now