Klopala som až po kým z dverí nevyšla Hayly.
,, Ahoj, čo tu robíš? "na tvári jej vyšiel úsmev. Za to ja som sa rozplakala na plno a hodila sa okolo jej krku.
***
,,A-ale... to je riadni idiot!" vykríkla ihneď ako som jej všetko porozprávala.
,, Ja..., len som si myslela, či by som tu nemohla na pár dní ostať. "sklopila som pohľad.
,, Samozrejme, prichystám ti hosťovskú." povedala a odišla.
Začala som rozmýšľať nad tým čo sa stalo.
Myslela som si, že časom by som do toho Osla i šla, ale po tom, čo spravil Alex som zmenila na to celé názor.
Úplne som z toho v šoku. Vždy bol ku mne milý, zaujímalo ho, prečo mám na tele modriny, ako sa cítim. Síce je pravda, že som mu klamala, ale týmto dal na javo, že ho vôbec nezaujímam.
Prečo sa vlastne čudujem? Veď má pravdu. Nikto ma nemá rád, všetci ma využívajú na šikanu...ach.
,, Tak potom tretie dvere na ľavo od mojich. "povedala, keď sa vrátila.
Prikývla som.
,, Chcem byť na chvíľu sama." postavila som sa z postele.
,, Chápem. "usmiala sa.
Vyšla som von a šla do hosťovskej.
Zatvorila som dvere a lahla si na posteľ.
Few weeks later
,, Beell. Poď. Veď si tu stále zavretá." už niekoľký krát ma Hayly ťahala von.
,,Nikam nejdem."zamumlala som.
Od vtedy som nevytiahla päty z domu. Nemám chuť ísť von a už vôbec nie s niekým iným ako je Hayly a Elis.
,, Noták." za ruky ma vytiahla z postele.
,, Nie. Čo keď tam bude Alex? Nemám záujem s ním hovoriť. "povzdychla som si.
,, Veď sa odsťahoval do Osla." pregúlila očami.,, počuj Bell. Neber ohľad na to, čo ti niekto povedal. Síce je to tvoj brat, ale nesmieš ho počúvať. Veď... vôbec nie je pravda, že ťa nikto nemá rád. Máme ťa radi my. Ja a Elis. To, že ťa šikanujú, teda... nás, je osud. Niekto to má v živote horšie. Musí od rána do večera pracovať, aby zarobil nejaké peniaze, niektorý tŕpia hladom, majú vážne chorých rodičov. Bell, my sme na tom relatívne dobre. Musíš si užiť toho života zakiaľ môžeš, nepočúvaj iných. V ničom ti to v živote nepomôže. "pousmiala sa a chytila ma za ruky.
,, Ďakujem." zašeptala som a objala ju.
Jej slová mi prehovorili do duše. Nemali by sme sa obracať za tým, čo niekto iný povedal.
,, Nemáš za čo. Ty trdlo. "usmiala sa a postrapatila mi vlasy.,,tak ideš teda?"
Uchechtla som sa, ale prikývla.
,,No konečne! "vypískla.
Zasmiala som sa a išla do izby v pláne sa prezliecť.
❤️Hi❤️
Aké ste mali polročné vysvedčenie? Ja samé 1.😅Bifľoška som, no.
A teraz vám idem povedať novinuuu.😭😭 Idem do Brna. Chápete too! Na koncert M&M😱. Ja len tak zo srandy mame poviem či tam môžem, lebo vstupenka stojí len 33€ a ona, že anoo!! ❤️❤️❤️Kto pôjde tak mi napíšte 🙏Vanes 😭❤️
VOUS LISEZ
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.