🙈Izabella🙉

1.6K 94 4
                                    

,, Izabella? "zvolala na mňa pani učiteľka.

,, Áno?" vrátila som sa späť do triedy.

,, Chcela som sa ťa spýtať, či nemáš nejaké problémy v rodine, alebo tu škole, pretože tvoje známky sa výrazne zhoršili. " povedala pri pohľade do klasifikačného.

,, Uhm n-nie." zakoktala som a dúfala, že si toho nevšimla.

Nervózne som si mnula ruky za chrbtom a čakala na jej odpoveď.

,, Naozaj?"nadvihla tázavo obočie.

,, Áno." nervózne som sa uchechtla.

,, Dobre,môžeš ísť. "povzdychla si a mne sa uľavilo.

Vyšla som z triedy a šla si pre veci.

Pri odchode som nazrela do jedálne.

Sedel za stolom s ostatnými futbalistami a niečomu sa náramne smiali.

Na jednom kolene mu sedela Sharlott, ktorá mu niečo šepkala do ucha, avšak on ju zcela ignoroval.

Nadýchla som sa a vošla dnu.

Možno si ma nevšimne.

Zobrala som si akurát šalát a rozišla sa k ospustenému stolu.

Akurát, keď som šla okolo jeho stolu, Derek mi podstrčil nohu, ktorú som nestihla zaregistrovať a rútila sa k zemi.

V duchu som si začala nadávať, prečo som sem vôbec išla, no pred mojim pádom ma zachytila silná ruka, ktorá sa obmotala okolo môjho pásu. Avšak moju tácku som nestihla zadržať, čiže skončila na zemi.

Zdvihla som hlavu a pohľad mi dopadol na uškieraceho Martinusa.

Hneď ma pustil a venoval sa Sharlott.

Zmatene som skúmala jeho profil tváre.

Prečo ma zachytil, pred tým aby som spadla do toho šalátu?

Zatriasla som hlavou, aby sa moje myšlienky rozplynuli, zo zeme zdvihla tác, ktorý zaujímavo nebol prevratný a šla ku stolu.

V pokoji som zjedla obed, pri čom som stále skúmala jeho tvár, až pokým sa na mňa nepozrel.

Zahanbene som sklopila hlavu dolú, aby nevidel moju rudú tvár a šla odniesť tác.

Vyšla som z jedálne a rovno to vpálila do Hayly.

,, Bože, prepáč. "ospravedlnila som sa jej a skúšala zadržať nával smiechu, ale o chvíľu som to nevydržala, pretože s hlavou narazila rovno do skrinky.

,, No ešte sa mi smej, vieš ako to bolí?" skúšala zanechať vážnu tvár, ale o chvíľu sa jej na tvári vyrisoval úsmev.

,, Tak no čo." uchechtla som sa a mala v pláne odísť, ale to by nebol Martinus, kebyže nepríde.

,, Johnsová?! "rozišiel sa ku mne.

,,Čo zas?" odfrkla som a otočila sa na neho.

Z očí mu opäť šlahali blesky, ale mne to bolo úprimne jedno, už ma prestáva baviť to jeho Johnsová! Dám ti facku a ty mi za to sprav úlohy....

,, Johnsová, tebe nestačilo včera? " zavrčal a ja som si všimla ako Hayly výrazne ustupuje, avšak ja som stála na mieste.

,, Počuj, volám sa Bell, tak mi láskavo nehovor Johnsová, úprimne ma tým štveš." zamračila som sa na neho, načo sa on uchechtol.

,, Izabell, hmm to sa mi nepáči Johnsová." povedal provokatívne, pri čom sa pohral s mojim celým menom na jazyku.

,, Možeš mi radšej povedať čo chceš?"

,, Vlastne len som ti chcel pripomenúť, to čo som ti povedal ráno. "

,,Vše-" vyrušila ma nejaká ruka, ktorá sa ocitla na mojom ramene.

Od strachu som nadskočila a ihneď sa otočila na danú osobu.

Hei❤️

Kto bol vo Viedni? Ja ne... 😂😭,škooda. Inak, kto pozná Channy Dakotu? Tak ona like your comment, no chápetetoo😯.

Vanes🌻

Invited ✔️Where stories live. Discover now