🍁Charakter Ask🍁

1.1K 62 8
                                    

Autorka

Ako ťa napadol tak mega príbeh?

Fantázia, že by. 😂

Bude mať príbeh Happy end alebo Sad end?

Pravdepodobne Happy end. 🤷‍♀️

Mám otázku, budú na konci spolu?

Hej, to by som prezradila dej! 😂

Alex

Prečo sa bavíš s Martinusom? Si sprostý?

Bavím sa s ním, pretože je fajn a už som raz povedal, že je to akoby môj mladší brat. A nie, nie som sprostý.

Všimol si si niekedy na Bellinom tele modriny?

Modriny? Ako si mám všimnúť jej modriny, keď nosí rifle a mikiny? Vyzerá ako maskovací panák v škole. Ale nejaké modriny som si všimol. Vždy mi povedala, že spadla alebo tak, prečo by som jej nemal veriť? Má to niečo spoločné s Martinusom?

Bella

Cítiš niečo viac ku Martinusovi?

K Martinusovi? Um... nie. Ako... dalo by sa cítiť niečo viac k niekomu, kto vás necelé 2 roky šikanuje? Ako nehovorím, že bozkávanie s ním a um... to, nebolo príjemné... Ale to snáď by bolo každému...príjemné, nie?

Dokázala by si Martinusovi odpustiť, kebyže sa ti ospravedlnení?

Možno...  kebyže to myslí vážne. Každý človek má 2 šance. I keď... potrebovala by som vysvetlenie, prečo to vlastne robil.

Povieš Martinusovi, že k nemu niečo cítiš?

Ja k nemu nič necítim! Asi...

Prečo Tinusovi toľko pomáhaš aj keď ti ublížil?

Keď ja neviem... asi ho mám vážne rada. Ale iba trochu. Pretože sama si neviem vysvetliť, prečo mu stále dookola pomáham.

Martinus

Prečo Bellu toľko neznášaš? Keď ti pomáha, tak to debilné ďakujem by si povedať akože fakt mohol, ale... prečo si ju začal šikanovať?

Pane bože, vážne sa to musíte pýtať dookola? Ja neviem prečo ju neznášam, ani prečo som ju začal šikanovať. Proste neznášam všetkých a svoj hnev som nejak musel upustiť a za to , že to schytala práve ona, ja nemôžem.

Prečo sa tak škaredo správaš ku Belle?
Miluješ ju?

Už zas !? A nie, nemilujem ju!

Prečo si ju Martinus šikanoval?

Vy ste sa všetci dohodli, alebo čo!? Veď väčšinou to bol Jacob a ja som sa pridal. A tie úlohy? Proste som potreboval čas na seba, tak som nechal nech mi to robí ona. Nič iné.

Cítiš ku Belle aspoň kamarátstvo, ak áno, tak aj niečo viac?

Nie. Od Jacoba som dostal akurát stávku, že sa mám s ňou vyspať. Akurát v tedy som bol dosť na mol, čiže mi to neveril, tak som to mal spraviť pred tými dvoma týždňami.

Odkedy sa tak zle správaš ku Belle? A prečo ju šikanuješ?

No od začiatku strednej. Samozrejme, že som ju poznal aj pred tým, nejaké 2-3 roky, ale to som bol vtedy uzavrený do seba... A to prečo ju šikanujem, som už vysvetlil.

Prečo si na Bellu tak zlý, ak ju máš aspoň trochu rád?

Dalo by sa povedať, že ju mám istým malým spôsobom rád. Napríklad, keď mi robí úlohy 😂. Ale nie. Prišlo mi celkom fajn a milé, keď ma prišla pozrieť do nemocnice a šla mi pomôcť s tým vozíkom, ale to je všetko.

Vanes😵❤️

Invited ✔️Where stories live. Discover now