🚛Kamión🚛

1.4K 83 6
                                    

Po chvíli sa odomňa odtiahol a rukou sa oprel o auto.

,, Zaveziem ťa domov? "spýtal sa.

Trochu som sa začudovala, prečo sa tak stará, ale momentálne som nevedela ani kde som.

,, Môže -štik- eš." len sa uchechtol a zaviedol ma k jeho autu.

Sadla som si na miesto spolujazdca a počkala kým si sadne aj on. Zatvoril dvere od auta a naštartoval ho.

Pevne zvieral volant a sústredil sa na cestu, pri čom som ho neustále pozorovala. Vlastne dosť ma znervózňovalo, že sme obidvaja pod vplyvom alkoholu.

,, Prečo na mňa stále pozeráš ?"po chvíle zamumlal a konečne otočil hlavu ku mne.

Ale v tom mi do očí vpálily svetlá kamiónu, ktoré sa rýchlo blížilo k nám.

,, Martinus!" vykríkla som, pri čom sa ma zľakol a strhol volant.

V tom do nás nabúral kamión a my sme sa niekoľko krát pretočili a zostali sme stáť na streche.

Silno som zovrela viečka, čím som sa snažila pretrpieť tú bolesť a nejak sa odtiaľto dostať.

Obzrela som sa a uvidela prevalený kamión, z ktorého šľahali plamene.

Rýchlo som si odopla pás, avšak ten mi dopomohol k tomu, že som spadla na črepiny.

,, Sss. "sykla som od bolesti.

,, Bella? S-si v poriadku?"ozval sa šeptajúc Martinus.

Otočila som na neho hlavu,čím mi dopadol pohľad na jeho krvavú tvár.

Pomaly som prikývla a skúšala sa k nemu dostať. Načiahla som sa pre jeho ruku a ťahala nás von, ale naháňalo mi strach, že on mi vôbec nepomáhal.

Keď sme sa dostali zo zničeného auta, v diaľke bolo počuť sirény.

Vydýchla som si, ale to som už vpadla do bezvedomia.

***

,, Slečna. "niekto na mňa znova prehovoril.

,, Hmm?" otvorila som jedno oko, ale i to som zavrela, pretože si nevedelo zvyknúť na to ostré svetlo.

Avšak musela som.

Otvorila som oči a pohľad mi dopadol na pána v bielom plášti.

,, Dobré ráno, slečna. Chcem vás oboznámiť s tým, že ste mali ľahký otras mozgu a máte zlomenú vašu ľavú ruku. Zajtra môžte ísť domov, ale dnes vás tu chceme nechať na pozorovaní. "povedal pri čom hľadel do nejakého papieru.

Snažila som si vzpomenúť, čo sa vlastne stalo, no všetko som si pamätala, nejak zahmlene.

,,Prepáčte, môžem sa ešte spýtať?" rýchlo som ho zastavila, keď bol už na odchode.

,, Áno? "

,, Neviete náhodou, čo je s Martinusom Gunnarsenom? "

,, Ten má zlomené 2 rebrá a zistili mu poškodenie miechy. Má paraplegiu, čo je ochrnutie dolných končatín." povedal a zmizol.

Zalial ma pot. O-on bude na vozíku? Nie, určite som to len zle pochopila...

❤️Šťastné a veselé! ❤️

😜 Chcem vám teda popriať krásne Vianoce, nech ste šťastný, nech sa vám plnia vaše sny a atď. O chvíľu je tu taktiež rok 2019. Chcela by som vam za rok 2018 poďakovať, že ste podporili moje amatérske príbehy a dali mi chuť písať ďalej ❤️

Vanes🎄🎁

Invited ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن