Pokrútila som hlavou, načo mi ruplo v krku. No, sedieť v tej istej polohe celú hodinu, nie je nič príjemné.
Nechala som tým dvom súkromie. Ale z ich rozhovoru sa zdá, že Martinus sebou nepohne, pretože je až veľmi tvrdohlavý ako obyčajne.
,, Päť rokov, Marcus. "počula som tlmené zvuky z obývačky.
Pokrútila som hlavou, no v tom na mňa zažiarila krabička s grankom.
Že by Martinus pil granko? Vlastne, ja ho pijem stále.
Z chladničky som vzala mlieko, ktoré som naliala do šálky. Prisypala som do nej dve lyžičky granka, keď v tom...
,, Neskúšaj sa dotknúť nejakého môjho jedla! Ina-..."
,,Neskoro." povedala som a vošla do obývačky.
Keď som uvidela jeho vražedný pohľad, len som sa nevinne usmiala.
,, Si ty normálna!? Ako si sa mohla dotknúť môjho granka. "založil si ruky na hrudi.
,, Tak na. Vidím, že ho potrebuješ." uškerila som sa a podala mu hrnček, ktorý s radosťou prijal a vypil ho skoro na jeden glg.
Uchechtla som sa.
,, Nevyzeráte, že by ste sa
nenávideli. "poznamenal Marcus, pri pohľade na nás dvoch.Zvraštila som obočie a odsunula sa od Martinusa ďalej.
,, To si mu povedala?" nadvihol
obočie.,, pravda je taká, že sa TOTÁLNE nenávidíme a neznášame. "Pokrútila som hlavou.
,, Tak?" ozval sa po chvíli Marcus.
,, Čo tak? Ja som ti povedal svoj názor." odvrátil pohľad.
,, Čiže som chodil zbytočne. Myslel som si , že budeš rád, že sa konečne uvidíme. Ale mýlil som sa. " povedal skleslo Marcus a postavil sa z gauča. Vybehol z domu, pri čom nezabudol silne tresknúť dverami.
,, Martinus! Skús sa nad sebou zamyslieť. Celých päť rokov žil v omyle. Tá týpkiňa mu klamala. Tak mu to skús odpustiť! Vlastne mal by si nenávidieť svojich rodičov. Veď oni ťa vyhodili z domu, nie on!"vykríkla som po ňom a bežala za Marcusom.
Martinus
Zatiaľ čo ho prehovárala nech sa vráti, ja som rozmýšľal. Samozrejme, že mi Marcus chýbal. Veď je to moje dvojča. Síce on za nič nemôže, ale stále veril jej, než mne. Jeho bratovi. Dvojčaťu...
Počas môjho premýšľania sa Marcus vrátil dnu.
🖐️Hei🖐️
Chceli by ste mať 2. časť tohto príbehu? Lebo nasleduje už len Epilóg. 😂
Vanes 😍😍
YOU ARE READING
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.