🙄Oslo🙄

1K 73 1
                                    

,, Maj sa teda. "usmiala sa Hayly a spolu s Elis ma objali.

Mávla som na nich rukou na znamenie pozdravu a spolu so
zbaleným kufrom som nastúpila do autobusu.

Sadla som si na voľné miesto a kufor som položila ku oknu.

Na Oslo sa teším. Je to veľké, pekné mesto. Avšak s výnimkou, že sa neteším na Alexa, vlastne na celú moju rodinu. Síce Alex to mohol povedať v návale zlosti, stresu, strachu, ale ak už niekomu idem niečo povedať, tak si to najprv rozmyslím. Nie?...

Po niekoľkých hodinách cesty som sa konečne dostala do Osla. Vystúpila som z autobusu spolu s kufrom a rozhliadla sa.

Nemala som tušenia, že Oslo je až také veľké. Som zvedavá ako nájdem Pløens 14.

Rozhodla som sa,že sa niekoho spýtam.

Na lavičke sedel chalan s pohľadom upreným do telefónu.

Mikla som ramenami a šla za ním.

,, Prepáč, nevieš náhodou kde je ulica Pløens? "spýtala som sa, avšak on stále sledoval telefón, bez toho aby niečo povedal.

Niekdy sú tý ľudia fakt milý.

S povzdychom som sa otočila a odchádzala preč.

,, Počkaj!" vykríkol.

Zastala som na mieste a otočila sa ku nemu.

Behom sekundy sa objavil pri mne.

Na hlave mal šiltovku a na očiach slnečné tmavé okuliare.

,, Tamten autobus práve ide tým smerom. Po 4 - tej zastávke vystúp. Oproti kde vystúpiš by mala byť tá ulica." hlavou kývol k autobusu, ktorý čakal kým nastúpia ostatný cestujúci.

,, Dik." usmiala som a nastúpila do autobusu.

Kúpila som si lístok a šla do zadu.

Dvere od autobusu sa zatvorili a ja som len čakala kým príde 4. zastávka.

O pár minút sa autobus zastavil a ja som vystúpila. Mal pravdu. Oproti stála tabuľa s nápisom Ulica Pløens.

Spolu s kufrom som sa vydala hľadať dom s číslom 14.

Ten dom bol pascu pre oči. Ostatné domy, boli jasne zapadajúce do mesta Osla. Ale tamtem dom, vyzeral ako keby ho vzali z Troforsu.

Mikla som ramenami a zazvonila.

Z dverí vyšiel Alex.

,,Ahoj!"vypískol a rútil sa ku mne. Objal ma, avšak ja som stála na mieste.

Nemám chuť sa sním objimať, ani nič podobné.

,, Poď dnu." usmial sa a vzal môj kufor dnu.

Hi❤️

Rátam nejakých 10 kapitol a hurá koniec knihy. 😁

Vanes 😝

Invited ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang