😕 Dvojča 😕

1.1K 71 12
                                    

Obloha sa sfarbovala do šedej farby. Bežne rušné ulice Osla, po ktorých chodili stovky ľudí sa pomaly vyprázdňovali. Každou chvíľou sa mesto zahalovalo do temného plášťu noci.

Kráčala som späť k rodičom, po pri čom sa mi vietor hral s vlasmi,ktoré som si dnes nechala vziazané. Hrobové ticho prerušovali akurát mladíci, ktorý sa vracali z osláv.

Na mysel mi ale stále prichádzal chlapec, ktorý mi pomohol nájsť už spomenenú Ulicu Pløens. Jeho rysy tváre, vytŕčajúce blonďavé vlasy spod šiltovky, hlas, nepatrné pehy na nose. Až moc mi pripomínal Martinusa. Podvedomie mi stále nahováralo, že by to mohol byť Marcus.

Tok mojich myšlienok o neznámom chlapcovi zastavil až podivný zvuk. Znelo to ako keby niekto vrazil do kontajneru, alebo niečoho podobného. So strachom som sa otočila a prezrela si celú ulicu. Po nikom ani stopa. Dosť ma to videsilo. Moc to tu nepoznám. Čo ak na mňa vybehne nejaký opilec?

Zahodila som to za hlavu a ponáhľala sa naspäť. Dúfam, že to bola len nejaká zver. Keď som už stála pred domom oddýchla som si. Odomkla som náhradným kľúčom a vošla dnu.

Išla som do hosťovskej, kde mám na tie 2 týždne bývať. Celkom primitívne, že Alex tu má vlastnú izbu, za to čo ja musím byť v hosťovskej.

Prezliekla som sa do pyžama a unavene padla do postele.

***

,, Vrátime sa až o nejakej štvrtej." oznámila mama a popri tom si nazúvala topánky.

,, Možeš si to do vtedy rozmyslieť." povedal otec a spolu s mamou odišli do práce.

Povzdychla som si.

Po raňajkách som sa šla znova prejsť po Osle. Rodičia ma nútia, aby som tu zostala. Môžem sa vzpierať koľko chcem, ale stále sú to moji rodiča a ja nemám osemnásť.

Zamyslená som vrazila do človeka, ktorý išiel oproti mne.

,, Prepáč. "obidvaja sme povedali naraz, čomu som sa zasmiala.

Zdvihla som k nemu zrak.

Bol to ten neznámy chalan o ktorom sa stále točia moje myšlienky.

,, Opäť sa vidíme?"uchechtla som sa.

,, Očividne." pousmial sa.

Bolo vidieť, že to bol nútený úsmev. Neviem či som taká nudná, alebo je za tým niečo iné.

,, Som Bell. "vystrčila som k nemu ruku.

Chcela som o ňom zistiť viac. Čo ak je to Marcus? Dvojča Martinusa?

🙄Hello🙄

Budúcu sobotu mám narodeniny. Kebyže vidíte mojich spolužiakov 😁. Ich nápady pre darčeky sú vážne drahé. Pes? No sú už oni normálny 😁?

Vanes❤️

Invited ✔️Where stories live. Discover now