🥜 Tvrdý Oriešok 🥜

1.1K 71 4
                                    

Keď som sa prezliekla do niečoho iného, než do pyžama, vyšli sme von.

Keďže práve začali prázdniny a s nimi prišlo aj leto, je vonku celkom teplo. Preto som sa chcela ísť dnu zas prezliecť, lebo v rifliach a dlhom tričku v tomto počasí, nie je dobrý nápad. Ale rozmyslela som si to, keď som uvidela Martinusa.

Počas toho ako som u Hayly, veľa krát som ho videla v noci prechádzať sa po ulici. Bolo na ňom vidieť, že je dosť smutný.

Neviem prečo, ale myslím si, že je to kvôli jeho rodine.

,, Čo tak na neho pozeráš? "uchechtla sa Hayly.

,, Ale nič." zamumlala som a šla k nemu, zatiaľ čo Hayly zostala stáť na tom istom mieste.

,, Martinus? "oslovila som ho.

S nadvihnutým obočím sa otočil ku mne.

,, Ja len či ťa niečo netrápi. Vieš... v-videla som tie fotky. V obývačke. A-ale bolo to omylom." snažila som to nejak zahovoriť aby to nevyzeralo tak, že sa mu hrabem vo veciach.

,, Prečo sa mi hrabeš vo veciach?!"prskol po mne .

Tak to moje zahováranie nepomohlo...

,, J-ja... Martinus, prepáč." povzdychla som si a sklopila pohľad k topánkam.

Avšak on prišiel s vozíkom ešte bližšie.

,, Skús niekomu niečo o tom povedať a potom... "skočila som mu do reči.

,, Tak potom čo? Čo dokážeš s týmto vozíkom? "

,, Kebyže ti to mám upresniť. Za to, že som na vozíku môžeš ty!"prskol po mne a nasadil naštvaný pohľad.

Ruky som dala v päsť tak silno, až sa mi nechty zaryli do dlane.

,, Ja? Dobre vieš ako to bolo. Bol si na súde? Bol. Ten kamión sa rútil k nám a kebyže nezakričím, tak vpáliš rovno do neho.  A k tomu opitý sa za volant nechodí. " rukami som kmitala okolo  seba.

,, Jasné a ten tvoj výkrik mi už len v niečom pomohol." zamumlal a pokrútil hlavou.

,, Vieš čo? Ak mi povieš čo sa stalo, tak to nikomu nepoviem. "spokojne som sa usmiala.

Neviem prečo, ale poslednú dobu ma to veľmi zaujíma.

,, Ja ti nič hovoriť nebudem." odfrkol a chcel ísť dnu.

,, Aha. Tak to môžem všetkým povedať. "usmiala som sa nevinne.

Zastavil a otočil sa ku mne.

,, Dobre." povzdychol si a šiel dnu.

,, A-ale? "zmätene som vykoktala, keď zabuchol dvere.

Super, tak od neho sa to tak ľahko nedozviem.

,, Bell?" ozvala sa Hayly.

,, No? "otočila som sa k nej.

,, Nechceli sme ísť náhodou von?" nadvihla obočie.

Uchechtla som sa, potiahla ju za ruku a šli sme do parku.

Vanes❤️

Invited ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora