🤤 Michal 🤤

1.1K 63 10
                                    

........Michal. "usmial sa a zložil si okuliare.

Jeho oči boli jasno modré. Zmýlila som sa. Čo som mohla čakať, však?

,, Nezajdeme niekam?Som tu prvý deň, mohol by si mi to tu ukázať. Teda ak budeš taký dobrý." uchechtla som sa a nasadila úsmev.

,, Jasné. "

***

Studené ruky som si ohriala o kelímok mojej kávy. Michal mi poukazoval mesto, ale pri konci začalo pršať, čiže sme skončili tu v útulnej kaviarni na rohu Hægebostagovej ulici.

,, A čo škola? "nadviazal konverzáciu.

,, Nie je to zlé, ty?" uhla som pohľadom.

Nie je to zlé? Veď je to totálna hrôza! Martinus a jeho partia ma síce prestali biť a zosmešnovať, ale nahradili ich všetci ostatný.

,, Tiež. "odpovedal a prázdny kelímok hodil do koša.,, ideme? Už prestalo pršať." kývol hlavou ku dverám.

Prikývla som a šla za ním.

Vonku boli ešte mokré chodníky a cesty. Taktiež tam boli aj mláky, do jednej z nich som i práve stúpila.

,, Ahh..."povzdychla som si.

V teniskách som mala vodu a moje ponožky už dávno neboli suché.

Michal sa uchechtol.

,, Čo ti je na tom smiešne,hh?" spravila som vážnu tvár, ale i cez to som sa musela zasmiať.

,, Krásne tenisky. "kývol ku ním hlavou a frkol na ne viac vody.

Do široka sa usmial a sledoval moje nafučané tváre.

,, Si normálny?!"začala som za ním utekať, avšak keď schytil nejaký prázdny kelímok naplnení vodou, pozície sa vymenili.

Behala som koľko som mohla , ale už som viac nevládala. Sadla som si na lavičku a oddychovala.

,, No čo už nevládzeš?" uškrnul sa.

Prekrútila som očami, ale na to som sa objavila na Michalovom rameni.

,, Hej! Pusť ma!" s päsťou som mu vrazila medzi lopatky.

Záporne prikývol a pokračoval v ceste.

Prehovárala som ho až do vtedy, keď ma odniesol k rodičom.

,, Už ma pustíš?" zakňučala som.

Pustil ma z ramena na zem.

,, Tak nabudúce teda. "usmiala som sa a odomkla.

,, Ahoj." mrkol na mňa a odišiel.

Vyjavene som hľadela na jeho mužný chrbát strácajúci sa v tme. A to malo byť čo? Mám to brať tak, že mu padlo niečo do oka? Alebo ako....

Zavrela som dvere od domu a namierila si to rovno do izby.

🇯🇵Koničiva🇯🇵

Milujem BTS. Jimin je najviac cute 😍😍. Ale nie robím si len srandu. 😂

Vanes

Invited ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora