Povzdychla som si a nejakým spôsobom ho dostala do hosťovskej izby.
Hodila som cez neho perinu, do ktorej sa hneď zakutral.
Len som sa uchechtla. Niekedy mi pripadá ako 5 ročné dieťa.
Privrela som dvere a šla do svojej izby, kde som sa prezliekla do pyžama a šla do postele.
***
Prezliekla som sa do obyčajných vecí a šla dole.
V kuchyni som si zobrala jablko, ktoré som zjedla pri zobúdzaní Alexa.
,, Ideš, prosím zobudiť Martinusa?"spýtal sa ma ospalo, pri tom, ako som vyhadzovala ohryzok z jablka.
Nejiste som prikývla a šla do hosťovskej izby.
Ležal na celej postely, pri čom si spokojne odfukoval. Vlasy mu trčali do všetkých, čo mu vytvorilo doslova zlatý výraz v tváry.
Podišla som k posteli a jemne do neho strčila.
,, Stávaj. "povedala som hlasnejšie a on hneď v ten moment otvoril oči.
,,Vypadni a nechaj ma spať." zamumlal a znova zatvoril oči.
Povzdychla som si a šla si radšej pre tašku.
***
,, Johnsová! "vykríkla na mňa učiteľka, až som zo sebou trhla.
,, Píšem do klasivikačného, že nedávate pozor na hodinách." povedala a hneď na to, to už zapisovala.
Povzdychla som si a uprela zrak na hodiny.
O pár minút zazvonilo.
Zobrala som si veci a vyšla zo školy.
Vydýchla som si, pretože nikto nešiel za mnou.
Prišla som domov a hneď sa hodila do postele.
,, Potrebujem nutne spánok!"kričalo mi v hlave, avšak stále som myslela na to, či to mám povedať Alexovi, alebo nie.
Povzdychla som si.
Musím ísť von, inak sa asi zadusím v týchto bielych miestnostiach.
Otvorila som skrinu a môj rozum ťahal po mikine a čiernych rifliach , avšak moje srdce, po tých krásnych šatách.
Nakoniec som vybrala tie šaty. Obula som si k tomu vansky a nechala si asi po prvý krát rozpustené vlasy.
Do batohu som hodila peňaženku, telefón a kľúče.
Prezrela som sa v zrkadle a vyšla z domu.
Šla som do Starbucksu, kde som si objednala karamelové laté.
Šla som s ním do parku, kde som narazila na niekoho, na koho som vážne nechcela.
,, Láska? "pribehla k nemu Loren.
,, Hmm?" zdvihol pohľad, ale ten mu zastal na mne.
Celú si ma prezrel, až som sa cítila pod jeho pohľadom nahá.
Radšej som odvrátila zrak a pokračovala v ceste.
***
,, Ahoj Iza. "zamumlala mama, keď som prišla do kuchyne.
Pravdepodobne práve prišli, lebo mali kufre ešte v predsieni.
,, Ahoj." zabrblala som. Nikdy si ma moc nevšímaly, vlastne sú stále v práci alebo na služobkách.
,,Zajtra odchádzame na dva týždne." prišiel sem otec, ktorý si zobral večeru a išiel opäť pozerať na futbal.
Mikla som plecami a šla si sadnúť za stôl.
,, Choď zavolať Alexa, prosím." povedala a vytiahla taniere.
Povzdychla som si a vytiahla telefón a napísala mu esemesku.
Aj tak ma pustené pesničky, čiže by ma nepočul ako po ňom vykrikujem nech ide dolú .
🎃~HEI~🎃Ľudia, som smutná za všetkých čo boli na ich koncerte, za to čo sa stalo. Každá tá vstupenka niečo stála a každý si na ňu šetrí dobre dlho, noa kvôli tomu že spadlo pódium či čo, to bolo vlastne na nič. Sama som chcela ísť do Prahy, avšak nestihla by som to, keďže trvá nejaký čas prísť do Česka. Úprimne mi je to ľúto, že väčšina skôr prišla kvôli Marcusovi a Martinusovi a nie kvôli Jasonovi a nakoniec ani nemali koncert. Mohli byť aspoň na balkóne s tým Jasonom... 😂I keď nechcem byť mrcha, ale časťou som sa vysmiala tomu, lebo to je pravdepodobne chyba tých čo to pódium spravili, (čo je pravdepodobne Česko, nwm) čiže by sa nasrali a šli by k nám. 🙃😏Dobre, zo mňa je vážne psychopat.🤦♀️ Je mi to vážne úprimne ľúto i za tých čo platili tie drahé vstupenky, koľko čakali pred tou Tipsport arénou... I keď stále nie je jasno či vrátia peniaze, alebo bude náhradní termín. 😖😭
Btw, kto sa teší na Halloween? 🎃
Vanes🎃
YOU ARE READING
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.