🧠Minulosť 🧠

1.2K 74 5
                                    

Rozhodla som sa zistiť niečo na internete.

Viem, že niekedy hrával v rôznych muzikáloch, ale časom s tým prestal.

Čiže som vyhľadávala niečo typu Martinus Gunnarsen muzikál a tak.

Po nejakej pol hodine som veľa toho nezistila. Z videí som si iba všimla, že tam bol aj s jeho dvojčaťom, ale potom spieval iba sám.

Potom som však narazila na stránku, kde bolo dačo rozpísané o jeho minulosti.

,, Má otca Kjella, mamu Gerd, sestru Silje, sestru Emmu a brata Marcusa. Obidvaja chalani boli spevácko nadaní,avšak zo spevom neskôr úplne sekli. Pred niekoľkými rokmi sa, ale Marcus ocitol v nemocnici a Martinus odišiel do Trofors, kde zostal do
dnes. "potichu som prečítala.

Takže takto to je. Martinus sem prišiel z nejakého dôvodu. Ale z akého?

Znova som začala hľadať na internete.

***

,, Crrn." zobudil ma zvonec.

Unavene som si pretrela oči a šla ku dverám.

Otvorila som ich a pred nimi stála nejaká premachlená baba.

,, Čo si praješ?" spýtala som sa.

,, Cvičím s Martinusom každú
sobotu. "povedala a usmiala sa od ucha k uchu.

Nechápavo som nadvihla obočie.

,, Pustíš ma dnu?" po chvíli sa spýtala.

Otvorila som viac dvere a pustila ju dnu.

,, Je hore. Pravdepodobne
spí. "povedala som a šla hore.

Som si istá, že s hentou pôjde cvičiť po včerajšku.

Otvorila som dvere od jeho izby a ju vpustila dnu.

,, To ma budeš stále pozorovať?" štekla po mne, načo som obranne vystrčila ruky a radšej išla dole.

Upratala som všetok neporiadok, čo som včera narobila a fotky dala do pôvodného stavu.

Taktiež som sa vyzliekla s Martinusovej košele a dala si šaty zo včera. Nič si úchylné nepredstavujte. Len som si požičala Martinusovú košeľu na spanie.

Vyšla som z jeho domu a šla domov.

***

,, Alex? "začala som konverzáciu pri tom, ako sme obedovali.

,, Hmm?" napil za z pohára a pozrel na mňa tázavým pohľadom.

,, Nevieš niečo o Martinusovej minulosti? "

,, No,mali tu babku a často ju chodil navštevovať aj s jeho rodinov, ale potom zomrela a on sa presťahoval do jej domu a jeho rodinu som už v živote nevidel. Prečo?" mikol plecmi.

,, Len tak. "mávnem rukov a ďalej jem obed.

No v tom sa otvoria dvere a v nich stála mama s otcom.

No len tý mi tu chýbali.

Hei❤️

Chcela by som zverejniť nejakú novú knihu. Ale neviem akú🤷‍♀️.Tak vyberte.

1.Mr Teacher
2. Au pair
3. Orphanage (detský domov )

Invited ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant