,,A čo sa dialo kým sme boli preč?" začala konverzáciu.
,, Ani nič také, akurát som si skoro vytkol členok na futbale." povedal Alex s plnou pusou.
,, Bože. "uchechtla sa mama.
,, Ja so-" začala som rozprávať, ale mama ma prerušila.
,, Mali ste zápas? "
,, Hmm.... hej, vlastne sme vyhrali 8:2."povedal Alex a odložil prázdny tanier do umývačky.
,, To je skvelé."
,, Mne sa - "znova ma prerušil, tentokrát otec.
,, Veď futbal máš po mne." namosúrene som odišla hore, čo ho si ani nevšimli.
Konečne prídu domov a celý čas si ma nevšímajú.
Povzdychla som si a pozrela na svoju tašku.
Odvrátila som zrak, pretože mi odtiaľ trčalo viac zošitov ako normálne.
Radšej som pozrela na skriňu, kde trčali od teraz moje obľúbené šaty.
Popravde, od vtedy ako som bola s Elis vonku, dosť sa toho zmenilo.
Celkovo sa mi začali páčiť šaty a nočný život, i keď všetko z mierov. Nestala sa zas zo mňa nejaká nočná prostitútka,alebo čo.
Podišla som k skrini a navliekla na seba tie šaty.
,, Tak a ide sa von."prebehlo mi hlavou
Učesala som sa a spravila si ľahký mejkap. Do kabelky som si hodila telefón, peňaženku, kľúče a šla sa obuť.
,, Kde je Bell a čo si s ňou urobila?" vybafol na mňa Alex, ktorému skoro vypadla miska s čipsami, keď ma uvidel.
Len som sa uchechtla a chcela vyjsť von, ale ešte pred tým ma chytil za zápestie.
,, Povec tomu chalanovi, čo ťa zbalí, že mu zlámem väzi ak ti niečo spraví." hneď ako to dopovedal, začala som sa smiať.
,, Prosím ťa, veď ma nemusí hneď niekto zbaliť."
,, Videla si sa v zrkadle? "povedal pri čom si ma celú obhliadol.
Keď som nič nehovorila šiel späť do obývačky.
Len som si povzdychla a šla do toho istého kubu ako som bola predtým.
Hneď ako som otvorila dvere, ovanul ma nepríjemný pach po alkohole a cigariet.
Po chvíle som sa premohla a šla smerom k baru, kde som si sadla na
stoličku.,, Al-štik- ahoj. "odrazu sa sem dorútil nejaký opilec, ktorý sa na mňa zvalil.
Smrdel po cigaretách, alkohole a tipovala by som to tiež ako nejakú marihuanu...
Rýchlo som ho od seba odhodila, až spadol na zem.
Vtedy mi dopadol zrak na blondavé vlasy a až moc známe rysi tváre.
,, Do riti! "vykríkla som na hlas.
Čo keď si to bude pamätať?
Zbije ma, poníži ma, zasa...Dala som si facku, v mojej mysli.
Možno si to pamätať nebude.
Prišla som k nemu a postavila ho na nohy.
,, Hej, počúváj, - štik- iddeš..." motal sa mu jazyk, až som ho ledva pochopila a počula cez tú hlasnú hudbu.
Dala som mu ruku pred ústa, aby bol už ticho a za ruku ho viedla von.
,,Čo chceš - štik - odomňa?" odstrčil ma od seba až som sa skoro rozplacla ma zemi, kebyže....
🖤👀Eii👀🖤
Chcela som vydať kapitolu, vážne, ale pred chvíľou som sa eštelen vrátila z Prahy. Je to náhoda, čo?O dva dni neskôr som šla do Prahy ako bol " koncert". Zlá skurvená náhoda... Sorry, jako ale dokázalo ma to totálne vytočiť. 😖👿
Vanes🖤
ESTÁS LEYENDO
Invited ✔️
Fanfic,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.