Bell
,, Hm? "silnejšie stlačil moje zápästie, pri čom mi hlboko hladeľ do očí.
,, Nemôžeš ma nechať tak?" zamračila som sa.
,, To si uhádla, nemôžem. "usmial sa.
Vlastne sme sa takto doťahovali ešte minimálne pol hodinu.
,, Kto ťa sem vôbec volal ?" prskol po mne.
Na to som už neodpovedala a len mu pozerala do očí.
Po chvíle mi z oka vypadla slza, čo bol čas ísť už odtiaľto preč, ale na jediné načo som sa zmohla, bolo si dať hlavu do dlaní.
Môžem sa na to celé vysrať. Snažím sa sa byť milá, pomôcť mu a ešte mi to vyčíta.
Martinus
Keď ja neviem.
Davaj ospravedlň sa jej.
Nie. Bolo by to od veci.
Práveže nie. Aspoň raz ma poslúchni, veď ty taký nie si. O.S.P.R.A.V.E.D.L.Ň
sa jej.Ach dobre.
,, Ja.. prepáč mi to. "zamrmlal som.
To je všetko? Veď ju aspoň objími.
Pretočil som očami a ruky obmotal okolo jej útleho pásu. Chvíľu sa ani nehla, avšak po chvíli obmotala svoje ruky okolo môjho krku a hodnú chvíľu sa odomňa nechcela odtrhnúť.
Bella
Hlavu som si položila na jeho zátylok.
Mohla by som takto ostať večnosť.
Vlastne som to potrebovala.
,, Objednám pizzu? "spýtal sa po chvíľy.
Len som mikla ramenami a ani sa od neho nehla.
,, Čiže áno." zabrblal si popod nos a objednal ju.
,, Johnsová? " po chvíli mi zašepkal do ucha.
,, Hmm?"
,, Už sa môžeš odomňa odlepiť."uchechtol sa
Prevrátila som očami a chcela si sadnúť vedľa neho, ale niekto zazvonil. Čiže som šla hneď pri dvere.
Otvorila som dvere dokorán.
,, Ale čo ty tu." uchechtol sa Jacob.
Ten je všade...
Odstúpila som od dverí a pustila ho dnu.
,, To ťa tak naštvala, že sedíš na zemi?" zasmial sa a šiel k Martinusovi.
Len sa uchechtol a ukázal k vozíku.
,, Ty čo si robil?" pokrútil hlavou a šiel pri ten vozík, pri čom lusknutím prstom ho odtiaľ vytiahol.
Vážne? Tak ja sa s tým serem 2 hodiny a henten príde a má to za sekundu?
,, No a teraz ťa beriem do klubu, kde oslavuje Alex."oznámil Jacob Martinusovi a posadil ho na vozík.
,, Poď aj ty." povedal Martinus.
,, Ja-"prerušil ma Jacob.
,,Načo ju voláš, bude tam robiť len hambu." rozhodil rukami.
,, Je to môj brat, čiže som automatický pozvaná."usmiala som sa.,, vidíme sa o chvíľu." vyšla som z domu a namierila si to rovno ku mne.
❤️Hei❤️
Kto pozerá Riverdale? Ja ho aktuálne milujem😍. Teda hlavne Jugheada. ❤️😂
Vanes 🙉
YOU ARE READING
Invited ✔️
Fanfiction,, Eh p-prepáč. " vykoktala som zo seba, keď som do niekoho narazila. ,, Mala by si sa pozerať kam ideš." zavrčal a opäť sa venoval niekomu inému Sklopila som pohľad a vytratila sa odtiaľ.