🌻Hayly🌻

1.6K 94 12
                                    

Pondelok

Pritisla som si knihy viac k telu a vošla do triedy.

Ako obyčajne sedel na svojom mieste a bol na telefóne.

Radšej som sklopila zrak a pomaly šla na svoje miesto.

Odložila som knihy na lavicu a pozerala na tabuľu, i keď jedným okom som stále pozerala na neho.

Pamätá si to? Alebo má úplne okno?

Aleb-

,, Viem že som strašne zlatý, krásny a najsexi chalan, ale nemusíš na mňa čumieť ako na svätý obrázok. "prskol po mne, pri čom stále pozeral do telefónu.

Pár krát som zamrkala a odvrátila tvár na druhú stranu, aby nevidel moje červené tváre.

,, Crrrn." zazvonilo a do triedy sa vrútila učiteľka.

***

,, Ježiš, prepáč. "ospravedlnilo sa mi nejaké dievča, ktoré do mňa narazilo a zhodilo mi knihy.

,, Nevadí." povedala som a začala ich zbierať, pri čom mi pomohla.

,, Ja som Hayly."vystrčila ku mne ruku.

,, Bell." prijala som ju a už sme veselo debatovali a všelijakých veciach.

,, Nešla by si dnes von? "spýtala sa ma, keď sme zastavili u mojej skrinky.

,, Nooo, môž-" prerušil ma hlas kričiaci moje meno.

,, Johnsová! "otočila som sa a uvidela opreného Martinusa o skrinku.

,, Ale, ale, Bell, tak ty takýchto sexošov. " poznamenala, keď ho uvidela.

,, Hayly! "pokrikla som po nej.

Ako, nie že by nebol sexi,...

Veď je to obyčajný sukničkár, ale nestojí za zahodenie.

Zo mňa je vážne psychopat, hádam sa sama zo sebou....

Zatriasla som hlavou a šla k nemu.

Celý čas na mňa žmúril jeho tmavým pohľadom.

Že by si spomenul?

Bože, veď každú noc ma inú, takže ak by si spomenul, pravdepodobne by mu to bolo jedno.

,,Hmm?"prišla som až k nemu.

,,Po prvé ten projekt budeš robiť sama a po druhé, knihy si vezmeš dnes u mňa. Buď rada, aspoň nebudeš vyzerať trápne pred tvojou novou kamarátkou. Vlastne ty si trápna vždy a pred všetkými." prskol po mne.

,, A si už nekompletný?! Nevieš si aspoň raz urobiť úlohy sám?!" vybuchla som a asi po prvý krát som sa nezačala báť, čo mi spraví.

,, Toto si dovoľovať nebudeš. "precedil cez zuby.

,, Čo mi spravíš, hh? Poviem všetko Alexovi a potom nebudeš môcť nič." odfrkla som si.

,, Mne sa vyhrožovať nebudeš, maličká. "zavrčal mi do ucha o ktoré sa jemne obtrel.

,, Ja ti nevyhrožujem, ja ťa len varujem." ukazovák som mu zapichla do hrude.

,, Len sa teš. Dnes budeš mať dosť zaujímavý deň. "zavrčal a odišiel.

Kde sa to vo mne zobralo?

,,Asi ho nemáš moc v láske čo?" spýtala sa ma Hayly, ktorá ani neviem kedy sa tu objavila.

,, To máš pravdu, kretén jeden. "
zamrmlala som a šla na hodinu

🌻Sajonara🌻

Ani sa nepokúšajte ma presvedčiť o ďalšej časti dneska, nemám ju napísanú. Dobre mám, ale- do riti, nemám, vážne. 😏😂

Vanes👽

Invited ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ