Pt 1

910 17 0
                                    

Idag bliver en ny dag. Jeg skal skifte skole pga min mor har fundet en ny mand i en ny by. Min gamle skole var heller ik den bedste men nu for jeg en ny begyndelse og ja jeg glæder mig ret så meget. Min mor er allerede taget på arbejde men Anders min 'papfar' er stadig hjemme for han vil nemlig gerne køre mig i skole.

Vi sidder i bilen og snakker om hvordan det kommer til at gå og sådan noget. Vi kommer til skolen og så krammer jeg ham. "Vi ses senere" siger han og smiler. "Ja vi ses" siger jeg og smækker bildøren og så går jeg ind. Jeg går ind i den klasse jeg skal gå i og der er der mange mennesker. Alle kigger nu på mig. "Ved i hvor jeg skal sidde?" Spørg jeg. De peger på en stol og så sætter jeg mig.

Sophias'synsvinkel
En pige kommer ind i klassen jeg tror det er hende den nye. Hun er virkelig kikset altså ahah. Nora er min bedste veninde og ja vi er de populære i klassen. Vi har god tøjstil og ja. Jeg gør tegn til at Nora skal komme herhen. Hun kommer grinene herhen. "Se hvor kikset hun er" siger hun. "Ja hun har rodet knold og så går hun i løse bukser" siger jeg grine færdigt.

Anette kommer ind i klassen hun er vores norsk lære. "Okay alle sammen i har jo hørt noget om at vi ville få en ny elev og her er hun vil du måske fortælle noget om dig selv?" Spørg Anette.

Josephines'synsvinkel
"Jeg hedder Josephine og jeg er 15 år jeg elsker at danse og ja det var så det" siger jeg og sætter mig ned.

"Det var fint og nu må i gerne være søde overfor Josephine okay allesammen?" Siger hun.

Nu er det frikvarter og det er gået meget godt i timerne altså jeg kan godt finde ud af det så. To piger kommer hen til mig. "Hej" siger hende den lyshåret. "Jeg hedder Sophia og hende ved siden af mig hedder Nora" siger den ene.

"Okay" svare jeg bare.

"Nå men hvor har du fået dine sko?" Spørg Nora. "Adidas går man bare ik med når man ik er populær" siger Nora.

"Hvad mener du?" Spørg jeg. "Jeg er lige startet"

"Ik noget men dit hår mener du virkelig det?" Siger Sophia. "Hold kæft hvor har du store lår"

Jeg vælger bare at gå ud. Er det mobning eller hvad er det?

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now