Pt 12

394 9 0
                                    

Sophias'synsvinkel
Det er nu to uger siden Marcus og jeg offentlig gjorde vores forhold. Jeg har fået virkelig mange nye følgere. Mange siger jeg er smuk. Jeg har næsten ikke fået noget hate.

Jeg kommer i skole og ser Josephine. "Hej Jose" siger jeg. Hun svare mig ikke men begynder at græde lidt. "Hvad sker der?" Spørg jeg men kom til at sige det på en flabet måde. Hun rejser sig og går. Hun kan nok ikke tilgive mig efter jeg har været så led mod hende. Jeg vælger derefter bare at gå ud og de efter hende.

Josephines'synsvinkel
Jeg låser døren til toilettet. Jeg tager mit barber blad og skære i mig en sidste gang. Nu vil jeg se min mor. Jeg skal væk fra Sophia hun er smuk hun har en kendis som kæreste. Hvad har jeg? Ingen venner ingen jeg kan tale med. Jeg har taget en masse piller med. Farvel verden farvel alle mine problemer farvel alt det vold Sophia og Nora har gjordt på mig. Jeg tager pillerne i munden og jeg hoster og hoster. Jeg sparker på døren og slår på væggene. Jeg ved ikke hvad der sker nu....

Sophias'synsvinkel
Jeg kan høre hende hoste og slå og sparke på døren og væggene på toilettet. Hvad sker der?!

Jeg kalder på hende "Josephine?!"

Ingen svare. Jeg sparker døren ind efter flere forsøg og der ligger hun. Hun har brækket sig og der ligger piller i hendes hånd. Hun har begået selvmord pga mig!

Jeg sagde hun skulle dø. Hun har cuttet og nu det her?! det hele er min skyld og hvad vil Nora sige?!

"HJÆLP FOR HELVEDE!" Råber jeg. Der kommer en lære og så ringer han til en ambulance. Efter fem minutter kommer de og tager hende med. Jeg græder for første gang i lang tid. Nora kommer og krammer mig. "Det hele er min skyld Nora hun er død fordi jeg har mobbet hende!" Græder jeg.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now