Pt 2

533 14 0
                                    

Sophias'synsvinkel
Jeg sidder herhjemme med Nora. Vi har weekend og det er luksus efter min mening. "Den taber Josephine hvad tror hun at hun laver?!" Siger jeg. "Jeg ved det ik sofi" siger Nora.

"Vi burde gøre hendes liv til et helvede" siger jeg. "Skal vi ik?"

"Jo lad os det skal vi skrive til hende nu?" Spørg Nora.

"Jep" siger jeg og smiler.

Jeg vælger at skrive over messenger fordi hun har facebook så...

Klamme sæk

Ad dit hår er mere lort end min hunds lort

Tyk

Flæskesteg

Hvor mange kalorier er du?

Jeg magter ik mere for der er så meget at skrive om dig!

Josephines'synsvinkel
Jeg går ind på messenger på facebook da jeg kan se jeg har fået beskeder fra Sophia. De ser ik så gode ud.

Klamme sæk

Ad dit hår er mere lort end min hunds lort

Tyk

Flæskesteg

Hvor mange kalorier er du?

Jeg magter ik mere for der er så mange ting at skrive om dig!

Av de beskeder ramte mig hårdt. Mener de virkelig alt det? De kender mig jo ikke personligt. Jeg vælger at gå nedenunder for at se hvad de andre laver. Min mor er ikke hjemme og Anders sidder med en øl i hånden.

Jeg går bare op igen men jeg vælger bare at gå ind på Netflix og finde en film for jeg elsker virkelig Netflix det er mit liv og det eneste der ik svigter mig. Jeg vælger at se the kissing both da den er virkelig god....

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now