Josephines'synsvinkel
De har fundet en pleje familie til mig og de er list strenge. Men søde alligevel. Jeg har fået alle de ting jeg ville have og det er jeg glad for. Jeg er ked af at min mor og Anders ikke kan blive begravet. Jeg ville bare.... jeg ville bare ønske jeg kunne give et sidste farvel.Jeg skal i skole nu og jeg magter bare ikke mere.
Jeg kommer ind i klassen og sætter mig på min plads. Anette kommer ind og krammer mig. Jeg krammer bare med. Hun går op og siger til klassen at de skal være stille. "Okay alle sammen i ved at Josephine ikke havde været i skole i et par dage men det er fordi at hendes forældre skulle på ferie men så forsvandt deres fly og ingen hørte fra dem mere så nu vil jeg gerne have at i er ekstra opmærksom på om Josephine bliver ked af det så ja det var det" siger hun.
Alle kigger nu på mig men jeg tager bare mine ting frem.
Sophias'synsvinkel
Vi har frikvarter nu. Josephines forældre er jo døde eller det ved vi jo ikke men det tror alle nok. Nu bliver det bare ekstra nemt at mobbe hende. Jeg skal faktisk møde Marcus senere. Jeg glæder mig virkelig meget vi har jo været virkelig gode venner længe.Nu har vi fri for skole og Marcus kommer hen til mig. "Hej smukke" siger han og krammer mig. Ja han kalder mig smukke, mus , søde og skat. Han er så sød. "Hej søde" svare jeg. Vi tager hinanden i hånden og går hjem til mig. Altså han hentede mig på skolen.
Vi sider i sofaen og mine forældre er ikke hjemme. Han læner sig pludselig hen til mig. Jeg tror han hentyder til et kys. Da vi kun er få centimeter fra hinanden vælger jeg bare at gøre det. Nu kysser vi han kysser faktisk virkelig godt. Vi trækker os og så kigger han på mig. "Sofi vi har ik kendt hinanden så lang tid men skal vi være kærester?" Spørg han. "Ja ja og ja!" Siger jeg og krammer ham.
YOU ARE READING
Lie to you ft. Mg
Fanfiction*kan du ik mere?!* *du er tyk* *du er så klam* De ord høre jeg hele tiden. Jeg kan ik klare det jeg for Marerid bare ved tanken om det. Om de to piger der har gjordt mit liv til et helvede. Det her er historien om Josephine. ADVARSEL KAN FORKOMME...