Martinus'synsvinkel
Jaer Josephine har lige cuttet. Marcus er på vej hjem så jeg skynder mig at rydde op inden han kommer. Josephine ligger og sover. Jeg for ryddet det hele op.Jeg går ind og ser til hende. Hun sover heldigvis stadigvæk. Døren går op dernede. Jeg går derned. Marcus kommer hen til mig. "Hej hvor er jose?" Spørg han.
"Hun faldt i søvn i min seng mens jeg spillede FIFA" siger jeg.
"Okay eh jeg skal lige tale med hende senere" siger han.
"Hvorfor?" Spørg jeg.
"Jeg fandt barberblade på badeværelset altså blod på dem og Josephine går altid i langærmet og hun har cuttet før så jeg tror hun gør det igen" siger han.
"Eh Marcus... hun er begyndt igen" siger jeg.
"Pis.... vi må være mere sammen med hende" siger han. Jeg nikker.
Josephines'synsvinkel
Jeg vågner i Martinus seng. Mit håndled gør ondt. Marcus kommer ind."Hej Jose Martinus sagde du var faldet i søvn" siger han. Han kigger på mit håndled. Fuck jeg har glemt at tage langærmet på.
"Jeg vidste det jo godt" siger han. "Jeg har set barberblade og blod før" siger han.
"Hvorfor fortalte du det ikke?" Spørg han. Han sætter sig ved siden af mig.
Jeg begynder at græde. "Jeg... jeg hader bare mig selv jeg vil ik mere din famile og dig er de eneste jeg har tilbage" siger jeg.
Han krammer mig tæt ind til sig. "Sådan skal du ik tænke" siger han. "Kig på mig" siger han. Jeg gør det. Jeg kigger lige ind i hans dejlige brune Bambi øjne. Han læner sig ned mod mig. Han kysser mig. Jeg kysser med og tager ham rundt om nakken. Vi begynder stille at snave. Han ligger os ned så jeg ligger nederst. Han tager hånden inden under min bluse og nusser min ryg. Vi trækker os igen og går ind på Marcus værelse. Vi holder i hånden hele vejen ind.
Vi sætter os i hans seng. Jeg giver ham et lille kys på munden og så tager jeg en hoodie fra hans skab. "Hov hov unge dame er det din?" Spørg han. "Ja nu er det altså" siger jeg. Han griner. Jeg ligger mig ind til ham og så sætter vi Netflix på. "Jeg elsker dig Macii" siger jeg. "Og jeg elsker dig jossi" siger han. Jeg griner. Jossi et specielt navn hva? Haha.
YOU ARE READING
Lie to you ft. Mg
Fanfiction*kan du ik mere?!* *du er tyk* *du er så klam* De ord høre jeg hele tiden. Jeg kan ik klare det jeg for Marerid bare ved tanken om det. Om de to piger der har gjordt mit liv til et helvede. Det her er historien om Josephine. ADVARSEL KAN FORKOMME...