Pt 23

325 10 0
                                    

Josephines'synsvinkel
Jeg er lige flyttet ind hos Marcus og Martinus. Emma er den lille søster jeg aldrig fik og martinus og Marcus er de brødre jeg heller aldrig fik. Jeg savner dog stadig min mor og Anders..... men altså Gerd Anne og Kjell Erik de er stadig mine ekstra forældre. Jeg har fået mit eget værelse og så har vi købt møbler. Imorgen skal jeg starte i deres klasse og jeg glæder mig. Vi sidder Marcus, Martinus og jeg i sofaen og keder os. "Skal vi ikke tage i centeret?" Spørg Marcus. "Jo" siger Martinus. De kigger begge nu på mig. "Ja det kan vi godt" siger jeg. "Men eh der er sikkert fans så du skal ikke være bange hvis der kommer mange piger" siger Martinus. Jeg kigger på Marcus som bare smiler.

Vi er inde i centeret. Der er ikke kommet nogle fans endnu. Jeg sidder på en bænk mens Marcus og Martinus er inde og prøve tøj. "Hej?" Spørg en bekendt stemme. Jeg kigger hvem det er. "Sophia?!"

"Jaer..." siger hun og sætter sig ved siden af mig. "Undskyld Josephine... jeg er en bitch jeg fortryder alt så meget" siger hun.

"Sophia.... jeg har cuttet"

"Jeg ved det.... jeg har grædt mig selv i søvn og Marcus og jeg er ikke kærester længere.!" Siger hun såret og begynder at græde. Jeg trækker mit ærme op og kigger på mine ar. Marcus og Martinus kommer ud og kigger mærkeligt på os. "Sophia hvad laver du her?!" Spørg Martinus. "Og hvorfor kigger du på dine ar?" Spørg Marcus og kigger på mig.

"Jeg ville bare sige undskyld..." siger Sophia. "Marcus jeg savner dig..." siger hun.

"Sophia jeg ved det men... jeg kan ikke være din kæreste mere" siger Marcus.

"Marcus jeg elsker dig" siger hun. Shit jeg er forvirret.

"Jeg ved det og jeg havde det også på samme måde men ikke mere" siger Marcus. Hun nikker og så går hun.

"Hold da kæft" siger Martinus og så går vi.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now