Pt 31

292 9 0
                                    

Josephines'synsvinkel
Det er nat. Jeg ligger i Marcus arme. Han er dejlig varm. Jeg kigger på klokken. Den er 03:24. Jeg er træt men kan ikke sove mere. Jeg går ud på toilettet Og vasker mit ansigt. Jeg kigger i spejlet. Hvad sker der med mig?

Jeg falder til gulvet jeg ved ik hvorfor. Jeg kigger i spejlet igen. "Hvorfor vil Marcus have mig?" Spørg jeg mig selv.

"Hvorfor vil Martinus være min ven?"

"Hvorfor må jeg bo her?"

Hvorfor er spørgsmålet. Jeg har så mange spørgsmål.

Jeg går ud på gangen igen. Jeg støder ind i Marcus. "Hvad laver du oppe?" Spørg han.

"Jeg kunne spørge dig om det samme"

"Jeg ledte efter dig" siger han

"Jeg kunne ikke sove..." siger jeg. Han nikker og går med mig i seng.

Det er morgen og vi sidder Martinus Marcus og jeg sammen. De andre er i mosjøen til i aften. Drengenes forældre ved godt at Marcus og jeg er kærester.

Det banker på og jeg går over og åbner.

Det er Sophia..... men sammen med Frederik. "GUNNARSEN TWINS!" Råber jeg. De kommer hen til døren mens jeg går ind i stuen. Sophia skal ikke tro hun er tilgivet!

De kommer alle ind i stuen. "Hvad vil i her?" Spørg jeg.

"Ja altså.... Sophia og jeg er kærester og hun har fortalt mig hvor ond hun har været mod dig så vi tænkte på om du ville give hende en chance?" Spørg Frederik. Jeg kigger på drengene og de nikker og smiler.

"Måske..... jeg kan prøve" siger jeg.

"Tak" siger Sophia taknemligt.

Tror i det kommer til at gå med Sophia?

Jeg har startet en julekalender som begynder den 1/12 altså den første december. Den hedder alt jeg ønsker meg. Håber i vil læse den :)

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now