Pt 15

415 9 0
                                    

Marcus'synsvinkel
Far køre Martinus og jeg til det hospital hende Josephine ligger på. Jeg fortryder jeg offentlig gjorde vores forhold. Jeg ved ikke om vi stadig kan være sammen. Hun har gjort så en anden person prøver at begå selvmord! Sådan en vil jeg ikke være sammen med. Nå men vi har tager blomster med til hende.

Josephines'synsvinkel
Jeg ligger på hospitalet. Ja jeg har forsøgt at begå selvmord. Men det hele blev bare for meget. Jeg skal ligge her en uge og det er bare så kedeligt. Jeg ved at Sophia fandt mig. Jeg kigger ned af mig selv. Jeg har mærker efter alt det Sophia og Nora gjorde og så mine kæmpe ar på mine arme.

Det banker på og så kommer to drenge ind. Har jeg ik set dem før? Jeg gemmer mine arme så de ikke kan se Arene.

"Hej" siger de. Vent det er dem der spillede koncert på skolen. "Marcus og Martinus eller sophias kæreste?" Spørg jeg.

"Ja men jeg ved nu ikke om det holder efter det her" siger Marcus. "Det er jeg ked af" siger jeg.

"Men hvorfor vil i besøge mig?" Spørg jeg mens de tager deres overtøj af og ligger blomsterne. "Ja altså Sophia har fortalt at hun har mobbet dig og det syntes vi ikke er okay så vi ville høre din historie" siger Martinus.

"Nå okay men i skal nok være forberedt på mine ar" siger jeg og viser dem det. De kigger med store øjne og lidt tåre i øjnene. Og så viser jeg mine ben og min mave som er fyldt med blå mærker efter jeg blev slået af Sophia og mine ar.

"Men....hvorfor er der alle de blå mærker?" Spørg Marcus. Jeg fortæller dem hele historien fra det med cutting og de var lede og at de var voldelige.

"Jeg kan ikke forstå hvorfor hun gjorde sådan?!" Siger Marcus. "Hvad skete der med dine forældre?" Spørg Martinus. Jeg græder igen ligesom før. "Deres fly forsvandt og man fandt kun deres bagage" siger jeg.

De kommer begge hen og krammer mig. De tager min telefon. "Kode?" Spørg Marcus. "Ja Ehm 000000" siger jeg. De går ind på Snapchat og så taster de deres private snap ind.  "Du må love at skrive eller ringe hvis der er noget!" Siger de bestemt. "Jaer...."

"Vi kommer og besøger dig når du kommer hjem" siger Martinus. "Tak i er søde jeg har aldrig haft rigtige venner" siger jeg. "Det har du nu" siger Marcus. Jeg smiler.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now