Pt 11

397 10 0
                                    

Sophias'synsvinkel
Jeg vågner og gør mig klar og så tager jeg i skole. Nora ved ikke at vi skal være søde nu men det siger jeg senere.

Jeg kommer ind i klassen og ser Josephine sidde og kigge ned i bordet. Gad vide hvad hun tænker på? "Hej Jose" siger jeg. Hun kigger mærkeligt på mig som om jeg er vanvittigt eller sådan noget. "Hej?" Siger hun koldt. Meget koldt faktisk. Ej hvor er det svært at være sød overfor en som skal svare igen på sådan en måde. Men faktisk i dag skal mig og Marcus forhold offentlig gøres jeg glæder mig virkelig meget.

Efter en meget lang skoledag kommer jeg hjem. Kjell Erik og Marcus og Martinus henter mig og så skal vi til det sted de skal interviews. Jeg sætter mig ind i bilen og krammer Martinus og kysser Marcus. De er virkelig søde. "Nå glæder i jer?" Spørg Martinus. "Ja men vi er lidt nervøse" siger jeg.

Martinus'synsvinkel
Sophia og Marcus skal offentlig gøre deres forhold nu. Jeg kan ikke lide at de er kærester. Der er noget som Sophia holder hemmeligt. Jeg ved ikke hvad det er men jeg kan bare mærke det.

Sophias'synsvinkel
De sidder inde og er igang med at blive interviewet.  "Nå noget i vil ud med?" Spørg hende der interviewer dem. "Ja faktisk jeg har fået en kæreste" siger Marcus og kigger på mig. "Nå hvad hedder hun?" Spørg hun. "Sophia Kristiansen" siger Marcus. "Og hun er faktisk med i dag" siger han. Han vifter med hånden som tegn på at jeg skal komme.

Jeg går hen til ham og sætter mig i sofaen. "Hej" siger jeg. Vi snakker bare om alle mulige ting og så tager vi hjem igen.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now