Josephines'synsvinkel
Sophia og Nora har ik skrevet mere. Er jeg virkelig så tyk? Jeg forstår ikke hvad jeg gør forkert. Det er mandag i dag og vi har sådan noget hvor der er nogen der kommer og synger. Jeg elsker musik jeg elsker rytmer og ja dans. Synge derimod? Det kan jeg ikke ahah. Jeg gør mig klar og så går jeg mod skolen.Jeg kommer ind i klassen og ser de andre. Nora kommer herhen. "Hej flæskefine" siger hun. Jeg ruller øjne og sætter mig ned. Hun fjerner min stol så jeg falder lige ned. "Av!" Mumler jeg. "Din fede røv gør nok ondt hva?" Siger Sophia som lige er kommet. Alle griner af mig. Jeg rejser mig hårdt op og går med faste og hurtige skridt mod toilettet. Jeg går ind i en fordi jeg kigger ned i jorden. "Åh undskyld" siger jeg mens jeg har tåre ned af kinderne. Jeg kigger op og ser en meget pæn dreng. "Er du okay?" Spørg han. "Jeg har det fint men ellers tak!" Siger jeg og låser mig inde på toilettet.
Efter 5 min går jeg ud og så har vi time. Jeg går ind i klassen hvor alle kigger på mig. Læren kommer ind og så sætter jeg mig. "Godt vi skal jo høre musik idag og vi skal ned i salen nu og høre sangene" siger Anette vores lære. Vi går alle mod salen. Sophia giver mig et skulderskub så jeg falder ned på ansigtet. "Flæskefine er nu på gulvet" siger hun. Nora griner med og så går de. Jeg rejser mig op og går med. Vi sætter os ned og så kommer de på scenen. "Vi er Marcus og Martinus og vi vil spille et par sange for jer" siger en af dem. "Vi starter med en sang der hedder invited"
Den er faktisk virkelig god. Den kan man måske godt danse til. Jeg høre efter alle deres sange. Jeg kigger hen på Sophia og hun synger også med. Hvis hun kan lide dem må jeg ikke høre deres sange.
Efter alle de sange de synger skal vi op i klassen.
Sophias'synsvinkel
Marcus og Martinus er så gode. Og ham Marcus der han er ret lækker. Jeg vælger at gå hen til dem. Jeg kommer derhen og der står Marcus. "Hej" siger jeg. Han kigger på mig og smiler. "Hej hvad hedder du?" Spørg han."Sophia jeg ville bare lige sige at i synger virkelig godt"
"Tusind tak" siger han. "Må jeg få din snap?" Spørg han. Jeg smiler og nikker. Jeg giver ham den og så går jeg op i klassen. Jeg håber han syntes jeg er pæn for han er virkelig lækker!
YOU ARE READING
Lie to you ft. Mg
Fanfiction*kan du ik mere?!* *du er tyk* *du er så klam* De ord høre jeg hele tiden. Jeg kan ik klare det jeg for Marerid bare ved tanken om det. Om de to piger der har gjordt mit liv til et helvede. Det her er historien om Josephine. ADVARSEL KAN FORKOMME...