Pt 4

473 14 0
                                    

Josephines'synsvinkel
Jeg er i skole. Igår var der skole koncert og det var nogen meget gode sange. Sophia har skrevet til mig igen jeg er lidt bange for at åbne beskederne men jeg gør det alligevel.

Klamme so
Ad ahah du ligner noget som jeg så i toilettet i går.
Dine forældre må have fortrudt du blev født
De ønskede et lille engle barn men de fik det modsatte.

Ahaha hvor er dine venner?
De eneste venner du har er dine ting.

Hvorfor skriver hun sådan noget hvad har jeg gjordt hende? Vi har frikvarter og jeg sidder alene og kigger ned i min telefon. Nogen står foran mig jeg kigger op og ser Sophia. "Hvad vil du har du ikke gjordt nok?!" Siger jeg. Hun kigger rundt men kigger så på mig bagefter. Hun slår mig og sparker mig så jeg falder. "Av!" Råber jeg. "Flæskefine gør det ondt?" Spørg hun og stopper op. Jeg kigger ondt på hende og prøver at rejse mig op. Hun sparker mig i ansigtet og så går hun.

Av for helvede...! Jeg ligger og tager mig til benene. Jeg begynder at græde hvad skal jeg sige til Anders og mor? Jeg går bare hjem og ligger mig i min seng.

Sophias'synsvinkel
Jeg er kommet hjem og jeg sidder med min mobil. Josephine tog hjem for en time siden efter jeg slog og sparkede hende. Efter min mening syntes jeg bare ik hun skal gå i vores klasse eller bare leve. Jeg kan bare ikke klare hende hun er alt for tyk og hun tror bare hun er noget. Nå men Marcus og jeg har skrevet lidt sammen så. Han siger han vil komme og besøge mig i morgen. Jeg glæder mig virkelig meget. Jeg håber vi kan blive lidt mere end venner. Jeg ved ikke når jeg ser på Josephine er jeg en bitch men når jeg er sammen med andre er jeg sød. Det er non bare Josephine der gør at jeg er sådan.

                                  ***

I dag kommer Marcus men ikke Martinus. Martinus skulle noget andet så ja. Det banker på og jeg går ned og åbner. "Hej Marcus" siger jeg og krammer ham. Vi har skrevet sammen meget. "Hej sofi" siger han. "Hvor er dine forældre?" Spørg han. "Nå de er på et Cruise (staves) altså på Oslo båden" siger jeg. Han nikker.

Vi går ned i stuen. Vi sætter os og kigger på hinanden. Han tager min hånd. "Du er virkelig smuk" siger han. "Tak du er også virkelig pæn" siger jeg. Han smiler og jeg smiler igen. Jeg kigger ud af vinduet og der ser jeg Josephine. Hun kigger ind og så smiler jeg flabet til hende. Hun går igen og så kommer Marcus tilbage fra toilettet.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now