Josephines'synsvinkel
Jeg vågner i Marcus arme. Mærkeligt for jeg kan slet ikke huske hvor jeg faldt i søvn. Jeg vender mig om så jeg kigger på ham. Han er så sød når han sover det er helt vildt. Jeg prikker ham på næsen og så vågner han og smiler. "Kan du godt lide at se mig sove?" Spørg han. "Ja en hver MM'ers drøm" siger jeg. Han smiler og griner. Han nusser min kind og kigger mig i øjnene. "Jeg vil ikke tilbage til skolen....""Jeg ved det men nu skal du ikke tænke på det vi har ferie" siger han og tager min hånd. Vi tager tøj på og går nedenunder. Martinus sidder der og smiler da han ser os. "Vidste i at i sover helt tæt?" Spørg Martinus. "No shit Martinus vi lå også i ske" siger jeg. Han griner og så sætter vi os ned. Vi spiser en bolle og så kommer Gerd Anne og Kjell Erik og Emma. "Vi skal lige tale alle sammen" siger Kjell Erik. Vi går med hen til sofaen og så kigger de på os.
"Ja altså Josephine vi har talt med din skole og dine plejeforældre og vi er blevet enige om at du bor her hos os indtil du flytter hjemmefra og så skal du starte på Marcus og Martinus skole." Siger Gerd Anne.
Jeg taber næsten kæben. Kan det her virkelig være sandt? Skal jeg bo hos de mennesker som altid har været der for mig? Eller altid og altid men det her betyder virkelig meget. "Virkelig?" Spørg jeg. De nikker og så krammer alle mig. "Yay en til søster!" Råber Emma og laver en sejrs dans. "Vi deles!" Siger Martinus bestemt. Marcus nikker sig enig. Jeg griner lidt. "Hun er mest min" siger Marcus. Jeg kigger på ham og han smiler bare. Vi elsker bare at smile haha.
"Marcus hvornår skal vi offentlig gøre at du er single igen?" Spørg Kjell Erik. "Nu?" Spørg Martinus.
"Jaer insta billede?" Spørg Marcus. "Ja men Josephine skal med på billedet" siger Martinus.
"Jeg vil helst ikke blive vidst for meget på billedet kan vi strege mig lidt ud?" Spørg jeg. De nikker og gør det. ( undskyld for dårlig kvalitet )
De har lagt det ud og efter bare 10 sek er der allerede 30 likes. Det er sindsygt altså. Nu håber jeg bare alt går godt...
YOU ARE READING
Lie to you ft. Mg
Fanfiction*kan du ik mere?!* *du er tyk* *du er så klam* De ord høre jeg hele tiden. Jeg kan ik klare det jeg for Marerid bare ved tanken om det. Om de to piger der har gjordt mit liv til et helvede. Det her er historien om Josephine. ADVARSEL KAN FORKOMME...