Pt 24

323 9 0
                                    

Josephines'synsvinkel
Jeg vågner i min seng. Ligepludselig braser Martinus ind af døren. "Er min ynglings veninde klar til første skole dag?" Spørg han helt hyber. "Okay Martinus ja det er jeg men...du braser ind hvad hvis jeg var nøgen?" Spørg jeg. Han smiler et skævt smil og begynder at grine. "Vi ses lige om lidt" siger han og går ud. Jeg ryster på hoved og tager tøj på. Når jeg er klar går jeg forbi Martinus. "Jose kan du ikke lige vække Marcus han vil ikke stå op" siger Martinus og blinker med øjet. Hold da op han er mærkelig idag ahah. Jeg vælger at gå ind til Marcus. Nurg hvor er han sød når han sover det er helt vildt.

Jeg sætter mig på sengekanten og nusser hans hår. "Macii du skal op i skole" hvisker jeg og griner. Han åbner stille sine øjne og kigger på mig. Han rejser sig op og kigger på mig. "Glæder du dig?" Spørg han med sine dejlige hæse morgenstemme. "Ja.... lidt"

"De vil elske dig men du skal stadigvæk være opmærksom på de der pigegrupper de kan være lidt dumme engang i mellem men du skal nok få en masse venner" siger han og nusser min kind. Jeg smiler og så gør han sig klar.

Vi går ud af døren efter at have spist morgenmad. Vi går mod skolen Martinus, Marcus og jeg.

Vi kommer ind i deres klasse og ser en pigegruppe, fodbold drenge og så dem der sidder alene. Jeg kigger på Marcus og så på Martinus. De tager begge deres arme over min skulder og så går vi mod drengene.

"Nå Gunnarsen brødrene hvem af jer har scoret hende?" Spørg en lyshåret men meget pæn dreng.

"Hun bor hos os" siger Marcus og tager min hånd da han kan mærke jeg bliver nervøs. "Nånå jeg hedder Noah" siger ham den lyshåret og rækker hånden ud, så jeg kan tage imod den. "Josephine" siger jeg og tager imod hans hånd. "Hun er squ lidt fræk" hvisker en af drengene. Nu bliver jeg skæmt jeg klemmer ekstra hårdt på Marcus hånd. Nu tager Martinus også min hånd og klemmer den. Jeg elsker virkelig de er der for mig.

Læren kommer og så sætter alle sig ned. "Okay alle sammen Josephine som jeg har fortalt om starter idag og jeg hedder Kasper så vil du fortælle lidt om dig selv?" Spørg læren. Jeg nikker og rejser mig op. "Ja jeg hedder Josephine og jeg er 15 år og så elsker jeg at danse" siger jeg og sætter mig ned på min plads ved siden af Marcus. Jeg håber denne her dag kommer til at gå godt.

Lie to you ft. MgWhere stories live. Discover now