Nie bardzo się orientuję, o co chodzi, bo jestem średnio ogarnięta... no ale to chyba coś w stylu Q&A co nie? Więc zostałam nominowana przez osobę o nicku Bialamania
Dostałam takie oto pytania:
1. Ulubione anime:
Wydaje mi się, że będzie to Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Ale oprócz tego uwielbiam Psycho-Pass, Soul Eater, Magi: The Labyrinth of Magic, Ghost Hunt i Ouran High School Host Club...
2. Kot/pies:
Ogólnie to kocham koty i one chyba bardziej do mnie pasują, ponieważ jestem osobą spokojną (leniwą), a psy potrzebują więcej zabawy. Z kotem możesz bawić się, leżąc w łóżku, potrzebujesz tylko wskaźnika laserowego. Pies natomiast potrzebuje się wybiegać. Nie mam jednak kota a psa. Samicę owczarka niemieckiego, która wabi się Ciri (bo przygarnęliśmy ją akurat w czasie gdy zagrywałam się w Wiedźmina 3).
4. McDonald's/KFC:
KFC. Kocham kurczaka w panierce. W McDonald's kupuję tylko lody, bo mają zajebiste.
5. Ulubione jedzonko:
Hm... jedno? Pizza albo no... kurczak w panierce... a do tego sos.... ta... lubię jeść niezdrowe rzeczy.
6. Lubisz sushi:
Nie. Nienawidzę surowej ryby i ogólnie nie przepadam za owocami morza. Sushi jadłam tylko raz w życiu i nigdy więcej.
7. Ulubiona liczba:
4... nie wiem, dlaczego po prostu 4. W sumie 6 też jest spoko... ale jakoś tak zawsze bardziej ciągnęło mnie do 4... W zasadzie to cyfra... a jakbym miała podać liczbę to pewnie 444. Gdzieś w jakiejś książce czytałam, że to demoniczna liczba, ale nie wiem, czy to prawda, zwłaszcza że był to raczej wątek humorystyczny.
8. Nominuj ile se chcesz osób:
Nie mam pojęcia kogo nominować XD
Zwłaszcza że jeszcze nie śledzę zbyt wielu artystów... Więc nominuję trzy osoby. Bo mogę.
I teraz chyba powinnam wymyślić pytania tak? Tak to działa? No dobra...
1. Ulubione Yaoi? (To nie tak, że w ten sposób chcę wyciągnąć jakieś rekomendacje...)
2. Jednorożce czy smoki, co lepsze?
3. Podziel się memem (lub memami), który cię bawi. (A najlepiej takim, który cię bawi, mimo że wiesz, że nie powinien...)
4. Gdybyś mógł/mogła zmieniać się w jedno zwierzę to, w jakie chciałbyś/chciałabyś się zmieniać?
5. Ulubiona piosenka?
6. Film, na którym płakałeś/płakałaś?
7. Oglądałeś/aś lub czytałeś/aś "Grę o tron"? (Jeśli odpowiedź brzmi "nie" to zrób to) Jeśli tak to, kto twoim zdaniem powinien zasiąść na żelaznym tronie?
8. Ulubiony ship z jakiegoś dowolnego uniwersum?
9. Fantasy (średniowieczne klimaty, magia, elfy, krasnoludy etc.) czy może Sci-fi (Przyszłość, technologia, kosmici, ulepszeni ludzie)? Co lepsze?
10. Nominuj kogoś, bo chyba tak to działa. (Jeśli nie to niech mnie ktoś oświeci)
CZYTASZ
Mój miłosny Level Up
Teen FictionNataniel od zawsze miał problemy ze znalezieniem przyjaciół. Powodem była jego chorobliwa wręcz nieśmiałość i niskie poczucie własnej wartości. Nie pomagała mu w tym także jego orientacja, którą za wszelką cenę pragnął ukryć. Dlatego właśnie izolowa...