„Môj kráľ, môj kráľ," kričal nízky a tučný fér, bežiaci chodbou.
„Čo sa stalo, Lord Winther?" otrávene prehovoril kráľ, sediac na zlatom tróne.
„Oznámenie o Ceremónii Znovuzrodenia," vyhŕkol a vtisol mu do rúk zlatú obálku.
„Tak predsa... Ľudské ženy... Aká pochabosť!" kráľ zhnusene skrčil čelo a hodil obálku na zem.
„Prečo ste taký nepríjemný, otec?" vynoril sa z tieňa pri tróne vysoký blondiak, s očami sivými a chladnými ako kameň.
„Azda v tom nevidíte zábavu?" zdvihol obálku zo zeme a uškrnul sa.
„Zábava? Zábava?! Číra pochabosť! Ako nám môže vládnuť kráľ, ktorý uprednostňuje Nečistých!" kráľ v momente vstal z kresla a naštvane prešiel k svojmu synovi. Vážne netušil, čo jeho prvorodený syn, považoval za zábavu.
„Cresen," kráľ si ho pozorne premeral.
„Nič, nič. Len ma napadlo... Á," otvoril obálku a vytiahol pozlátenú pozvánku.
„Princ Jace... Hmm... Čo keby sme tam predsa len zašli, otec?"
„Zbláznil si sa?! Na smrť urazili Nočný dvor! Kráľovskú rodinu!" skríkol kráľ a Cresen si unavene povzdychol. Vážne netušil, prečo z toho otec robí takú vedu.
„Nikam nejdeme!" zasyčal a s Lordom Wintherom za pätami, opustil miestnosť.
„Ale prečo my? Ja tam určite pôjdem... Som zvedavý, na budúcu kráľovnú Nandobe... Musí to byť skutočne zaujímavá žena, ak si ju Jace, vybral z takého davu... Tak čo, pôjdem ťa predsa len navštíviť, starý priateľu? Po toľkých rokoch..." zasmial sa. A potom znova a znova. Jeho plán bol krutý a veľmi ľahko uskutočniteľný...
„Ublížim ti rovnako, ako ty mne, Jace... Či horšie?" zašepkal do tmy hlasom, plným temnoty, ktorá už stihla pohltiť jeho srdce...
A to je všetko. Dúfam, že Epilóg zaujal a ste pripravený na pokračocanie. Môžem Vám totiž sľúbiť, že tento mesiac určite výjde. 💓🙏☺ Ďakujem všetkým ktorý si to prečítali a aj napriek tomu, aká to je katastrofa (podľa mňa) zostali. Túto knihu venujem Vám. ĎAKUJEM!
S pozdravom Vaša Harley 🐺
YOU ARE READING
Mesačný Kameň - Férska Nevesta ✅
FantasyŠesť okrskov. Jeden zoznam s piatimi menami. Tridsať dievčat. Jedna zabudnutá dohoda. A všetko sa mení... „Existujú ľudia, ktorí po uzavretí dohody fifty-fifty, trvajú na tom, že tá pomlčka patrí im." 👊 - Laurence J. Peter Za úžasný cover ďakujem...