Három hét elteltével sikerült találnom egy elég jó állást, ahol azt dolgozhatom, amiben igazán jó vagyok. Munkahelyem egy kis irodában található Szöul belvárosában, ahol megrendelésre küldjük a forgatókönyveket, könyv ötleteket, valamint Webtoonon is munkálkodunk. A fizetésem is remek, nincs rá panaszom, a munkatársakról nem is beszélve.
Ma úgy volt találkozom Soheevel és Jihoval a kávézóban, de mind a ketten lefújták találkozót. Mindezek ellenére, Én még is a kávézóba sétáltam egyenest a munkámból. Egy hete, hogy nem jártam a kávézóban. A tulajdonossal – akinek a neve még most is ismeretlen – egész jól kijövök. Rengeteget beszélgettem vele, miután lelkesítő beszédet adott nekem a legszomorúbb napomon.
Széles mosollyal arcomon nyitottam be a helyiségbe, ahová belépve egyből megcsapott a frissen főtt kávé és a sütemények édes illata. Gyors léptekkel tartottam a pulthoz, ahol a rég nem látott ismeretlen ismerősöm állt.
- Szép napot! - köszöntem vidáman.
- Rég láttuk egymást. Mi ez a nagy mosoly? - kíváncsiskodott.
- Kaptam állást és ez az első hetem. Remek fizetést kapok és a munkatársaim is nagyon rendesek. De a legfontosabb az egészben az, hogy megfogadtam a tanácsod. Vártam és most ismét abban dolgozom, amit szeretek és amiben jó vagyok. - hadartam el, majd a végén boldogan tapsikolva ugráltam a férfi előtt, akinek rideg arca hirtelen megváltozott és mosolyogni kezdett.
- Ennek nagyon örülök. Gratulálok! - mosolygott.
- Vártam, hogy azt mondod, hogy vendéged leszek egy sütire vagy egy kávéra, de hát hagyjuk.. - motyogtam felülve a bárszékre.
- Hihetetlen vagy. - ingatta fejét nevetve. – Ma egyedül? - folytatta beszélgetésünket, miközben a szokásos kávémat készítette.
- Úgy volt, hogy ma a barátaimmal jövök, de lemondták. - meséltem. – Szóval igen, ma egyedül. - válaszoltam a kérdésére.
- Értem. Gyere üljünk le. - kezében két csészét tartva biccentett egy üres asztal felé. Meglepődve bólintottam, majd az asztalhoz sétáltunk, s helyet foglaltunk.
- És mi van a vendégekkel? - mutattam körbe az üzletben.
- Tudod vannak felszolgálói és kiszolgálói a kávezónak, nekem nem szükséges dolgoznom. - felelt.
- De ha nem szükséges, akkor miért dolgozol? - kíváncsiskodtam.
- Te miért írsz, amikor mondjuk nem kéne? - kérdezett vissza, amin elgondolkodtam és kezdtem kapizsgálni a választ a kérdésemre.
- Szeretem csinálni és itt lenni, hisz ez a szakmám. - vont vállat.
- Barista. - gondolkodtam el halkan. – De menő! - kiáltottam fel, mire a velem szemben ülő elmosolyodott.
A beszélgetésünket a hosszas csönd követte, ami inkább kellemes és nyugalmas volt, mint sem kellemetlen és kínos. Egymással szemben ülve, ittuk a frissen főtt kávét, míg figyeltük a körülöttünk zajló történéseket. Egy pillanatra elgondolkodtam a lényünkön. Mennyire befolyásolhatóak és hiszékenyek vagyunk mi. Bárki megtud minket etetni bármivel. Okosnak hisszük az emberiséget pedig nem vagyunk azok.
- Milyen furcsák az emberek. - törtem meg a csöndet.
- Nem furcsák, csak esendőek. - tetette le az asztalra a kávés csészét, miközben rám nézett. És mintha tudta volna mi is az, amin eddig agyaltam folytatta a témát. – Az emberek néha merészek ugyan, ha hitegetniük kell másokat.. - mondta, majd egy pillanatra kinézett az ablakon és ismét rám. – Vagy talán önmagukat, de mégis olyan gyengék, mint a hígra főzött kávé.
- Hígra főzött kávé? - vontam fel szemöldökeimet. Bevallom néha Én is annak érzem magam. Egy felvizesített, ízetlen kávénak.
- Pontosan. Mint a hígra főzött kávé. Színtelen és semmi erő sincs benne. - válaszolt. – Nálam ilyet nem lehet kapni! - tette hozzá gyorsan.
- Nem lehet kapni, de jönnek hozzád. - néztem rá. Az arca hirtelen teljesen más kinézetet vett fel. Elgondolkodhatott.
- Hozzám jönnek megtapasztalni azt, hogy még is milyen a színnel teli, erős kávé. - közölte.
A tudatalattim is pont azért vezet mindig hozzád, hogy érezzem a színnel teli, erős kávéd hatását.
ESTÁS LEYENDO
Fekete ⤷ myg ✔︎
FanficFekete - Min Yoongi Fanfiction | - befejezett ✔︎ - Mondok valamit. - mutattam barátnőm felé, majd a pult mögött álló férfihez fordultam. - Legyen minden az, aminek lennie kell: a kávé fekete és erős, a dolgok egyszerűen csak dolgok. - hunytam le sz...