10. Kapitola

913 90 24
                                    

Hana pov
Zarazene som začala ustupovať. Kráľ sa len spokojne usmieval. Bol predátor. A ja som bola jeho korisť. Nadvihla som si sukne, pripravená odísť.

,,Ani nepomysli na to znovu ujsť zo zámku," varoval ma.

Prikývla som a bežala na jediné miesto na tomto zámku, kde som sa cítila v bezpečí. Priamo do kuchyne, kde Jisoo dávala úlohy dievčatám. Cez dvere som preletela ako hurikán. Jisoo a dievčatá sa na mňa prekvapene dívali. Asi nečakali, že sem vojde niekto, kto vyzerá ako princezná. Šaty zrejme naozaj robia človeka.

,,Preboha! Videla si sa?! Si taká peknučká!" zvolala Jisoo a pootáčala si ma, aby sa lepšie pozrela.

,,Vyzeráš ako princezná. Odkiaľ máš vôbec takéto šaty?"

,,Od kráľa," povedala som.

Tie slová som vypustila z úst nerada. Cítila som sa menejcenne. Ani nie ako človek, len nejaká jeho hračka. Jisoo si ma posadila na stoličku.

,,Čo presne sa stalo?"

Chytila ma za ruky a trpezlivo čakala, kým jej cez plač všetko poviem. O šatách, ktoré mi dal hneď ušiť. O obraze, ktorý chcel hneď a zaraz. A nakoniec o Bore a jej lekcii etikety. A o tom, čo mi povedal. Toho som sa bála najviac, jeho slov. Jisoo sa postavila. Čakala som to, ani ona ma už nevidela ako človeka hodného byť v jej blízkosti. Vzala panvicu do rúk.

,,Ak sem príde so zlým úmyslom, dostane takú, že z neho toho jeho démona vytrepem! Prisahám na Jimina!"

,,Spomenul ma niekto?"

Kto vie odkiaľ, ale objavil sa tu Jimin. Jisoo ho rýchlo do všetkého zasvätila a Jimin vytiahol nôž. Čo sa všetci zbláznili?!

,,Prosím, položte to! Nechcem, aby ste kvôli mne mali problémy."

Síce svoje zbrane položili, ale pokoj si nedali. Odišla som do svojej izby prezliecť sa. Tých šiat som sa chcela zbaviť čo najskôr. Kiež by som ich mohla nejako zničiť, ale to by som mala problém s kráľom, nie? Dokončila som svoje povinnosti dané od Jisoo a mierila priamo do postele. Chcela som mať pokoj a poriadne sa vyspať.

Hneď ráno po mňa Seokjin poslal Hoseoka. Podľa rozkazov kráľa som si mala obliecť nové šaty, ktoré mi Hoseok priniesol. Neboli tak noblesné ako tie svetlomodré, ale aj tak boli veľmi krásne. Boli ušité z ružového hodvábu. 

,,Taehyung zostal hore celú noc, aby ich ušil," podotkol Hoseok, keď mi ich podával a odišiel vonku.

Tušila som, že sa mi nebude páčiť, čo ma čaká, ale čo mám robiť? Obliekla som si šaty a vyšla von z izby. Hoseok ma očakával. Odprevadil ma za kráľom, ktorý čakal spolu s Borou v salóne.

,,Idete neskoro," zavrčal kráľ.

Bol nahnevaný. Veľmi nahnevaný. Pozrel na Hoseoka a vykročil k nám. Hádam mu nechce ublížiť? Rýchlo som sa postavila pred neho.

,,Výsosť, z-za to môžem ja! Trvalo mi, kým som sa obliekla a preto sme prišli... "

,,Drž hubu ty sprostý démon!"

Čože?

Namjoon pov

Mohla prísť kľudne aj nahá, ja by som námietky nemal

,,Drž hubu ty sprostý démon!"

Práve teraz musí mať hlúpe poznámky! Hana o krok ustúpila. Rovno do Hoseokovej hrude a ten idiot ju ešte objal okolo pliec!

My DemonsWhere stories live. Discover now