Lopuksi

1.3K 91 36
                                    

Noniin, nyt tää kirja on sit oikeesti loppu. Ensinnäkin haluun kiittä jokaista teistä, jotka ootte tätä joskus lukenu, votennu ja kommentoinu, ootte parhaita <3

Alotin tän kirjottamisen yli vuosi sitten 12-vuotiaana, joten ei tää oletettavastikaan ole mikään mestariteos. En ikinä ajatellu, että niin moni ihminen kiinnostuis tästä tarinasta, enkä ollu yhtään suunnitellu tähän juonta - joka välillä johtikin pieniin ongelmiin.

Mutta oon ylpee että sain kirjotettua tän loppuun vaikka monesti tuntukin että tekis mieli lopettaa kesken. Tiiän kuitenki, että tässä tarinassa on paljon aukkoja ja virheitä ja tän rakenne on välillä tosi sekava, mutta alotin tän kirjottamisen ihan vaan omaksi huvikseni joten en ollu ajatellu että tää tulis saamaan näin paljon huomiota.

Tähän ei oo tulossa jatko-osaa, mutta aion kyllä jossain vaiheessa kyllä alkaa julkasta tänne toista kirjaa. Sekin on luultavasti teenfictionia. En kuitenkaa tiiä, että millon aion sen alottaa. Alotan sen sitten kun siltä tuntuu, eli voi mennä kauankin aikaa.

Mutta siis, kiitos älyttömästi kaikista ihanista kommenteista, ne oikeesti motivoi tosi monesti kirjottamaan ja jatkamaan vaikka siltä ei ois tuntunukkaan.

Kaikki ketkä tätä kirjaa ikinä on lukenu, te ansaitsette valtavan virtuaalihalin!

Toivottavasti nautitte edes vähän tän kirjan lukemisesta, mä ainakin nautin kirjottamisesta.

Kiitos ja kuulemiin! <333

Epätäydellisesti TäydellinenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora