Prolog

1.6K 76 9
                                    

Ahoj. Jsem Ema Henriksen, dcera vlastníka největší nahrávací společnosti v Norsku.

   Jsem hubená, né moc vysoká brunetka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   Jsem hubená, né moc vysoká brunetka. Většina lidí řekne, že jsem rozmazlená, ale to že táta má prachy, neznamená, že musím být automaticky rozmazlená ne?
    Každým dnem tátovi pomáhám vybírat nové mladé talenty, no když někdy vidím, co sem leze, řekla bych, že mají leda tak moc sebevědomí.
   Většinou, když někdo nový příjde a dostane se až na zkoušky, musí na tátu vážně zapůsobit. Já jsem s nováčky v nahrávacích místnostech a říkám co mají předvést, táta většinou sleduje co se děje, nebo se koukne až poté na nahrávku, moc často se nestává, že řeknu, že to bylo dokonalé, ale zase nekazím všem radost.
    Moc lidí se i přes to do konečného rozhovoru s tátou nedostane, přeci jen zpěv není jen o zpěvu, ale i o schopnosti prodat svůj výkon a v dnešní době taky o tom, být schopen svou píseň nahrát na youtube, i když to později stejně dělají lidé za vás, začátky jsou těžké.

Ahojkyy😍❤️
Vítám Vás u své nové knihy, nikde jsem zatím takovýto "druh" knihy neviděla, tak jsem jí chtěla napsat. Kdyby někdo něco takového už psal, moc se omlouvám, ale neviděla jsem nic takového. Nechci nikoho kopírovat.

Doufám, že se vám tato kniha bude líbit a že si jí taky užijete❤️

Hope you like it💫

Naty💥

Spoiled girl <FF M&M>Kde žijí příběhy. Začni objevovat