Je půl osmý večer. Já sedím sama před telkou a koukám na můj oblíbený film full out. (kdo neviděl, povinně podívat, nebo se podívat na rivalky na hrazdě děkuji xd)
Kayce mi potom už ani neodepsala, ale co já z toho mám bejt smutná. Počkat, já vlastně už jsem, protože jsem zapomněla dodat, že tu jim už asi 3. Zmrzlinu a taky že jsem brečela.
Jsem téměř v půlce filmu a někdo zvoní. Čekala jsem Kayce, že si jde pro věci, nebo lépe, že se mi jde omluvit, ale ani jedna z variant to nebyla.
Ve dveřích se objevila hlava jednoho bloňďáka, který si mě ihned sjel pohledem, jo taky jsem zapomněla dodat, že mám jen spodní prádlo a dlouhé triko, protože jsem byla ve vaně a ven už se fakt nechystám.„A-Ahoj" vykoktal, potom co už si mě tak minutu prohlížel.
„Ahoj?" Zvedla jsem obočí a podívala jsem se pohledem alá "co tu chceš".
„J-Já. Ch-chtěl jsem vidět, jak na tom jsi. Kayce mi ukazovala ty zprávy a. A myslím, že tohle sis nezasloužila. Ano, taky jsem se neozval, ale já se jich ptal kde jsi a oni řekli ať to neřeším. Nebo spíš né oni, ale jenom Kayce" celou dobu si mě prohlížel, jen u posledních slov sklopil pohled.
„Aha. No viděl jsi mě. A teď můžeš jít" odsekla jsem trochu, i když on za nic asi nemůže.
„N-Nemohl bych aspoň na chvilku? O-oni koukaj na 50 odstínů šedi a mě to nebaví koukat na to, jak se tam Kayce válí po Macovi" podíval se na mě smutně.
„No. Nevím jestli si pomůžeš. Teda-ehm po nikom se neválím, ale na něco koukám a jsem skoro v půlce" odpověděla jsem mu.
„Mě to nevadí. Jenom prosím aspoň chvíli"
„Bude hodně blbý, když řeknu ať tu přespíš? Víš, j-já trochu se tu sama vždycky bojím. A když tu není Kayce, tak nevím no. Neni to příjemnej pocit"
„Moc rád" jeho koutky se roztáhli do širokého úsměvu.
Přešli jsme do obýváku, přeci jen jsme se teď celou dobu bavili ve dveřích. A hlavně stát ve dveřích, jen v triku a povídat si třeba půl hodiny s někým, byl určitě vždycky můj tajný sen.
„Koukám, že tady z toho byl někdo trochu v prdeli" řekl a hlavou kývl ke zmrzlinám a ke kapesníkům, co leželi na stole.
„Možná trochu" řekla jsem smutně. Na to popošel ke mně a objal mě. Obětí jsem mu ihned obětovala.
„Né že bych tohle chtěla nějak moc přerušovat, ale nedáš si něco k pití?"
„Mohl bych vodu?" Nad jeho otázkou jsem se zasmála.
„Takže já tady žeru zmrzlinu, piju kolu a ty chceš vodu?"
„No dobře, vyhrála jsi, příště mě ale nepřemluvíš, dám si taky kolu" zasmál se. Vyrazila jsem do kuchyně. Ale ještě jsem se otočila.
„A jakou kolu chceš?" Jeho pohled směřoval přímo na můj zadek. To jsem si ale poté všimla, že mi tričko záhadným způsobem vyjelo docela vysoko a jelikož mám jen tanga, tak jsem zrudla asi až ve vlasech. Tričko jsem rychle stáhla. Jeho obličej se také ihned zbarvil do červena.
„J-Jestli máš tak vanilkovou" zakoktal se a pohled stočil k zemi. To už jsem jen kývla a vydala se tedy do kuchyně.
Jsem tu zas🤪
Dneska ještě jedna... ehm že by rekord? Myslím, že tady ještě nikdy nevyšly dvě kapitoly v jeden den😂 ale už je vlastně po 12. Takže je novej den😎Hope you like it♥️
Naty🎉
Btw. blonďákem ve dveřích byl tinus, kdyby to někomu nedošlo😂♥️
🚀Jeg elsker deg🚀
ČTEŠ
Spoiled girl <FF M&M>
Fanfiction15ti letá dívka jménem Ema je dcerou známého majitele největší Norské nahrávací společnosti. Každý den se Ema potká nejméně s 2mladými lidmi, kteří si myslí, že jsou něčím vyjímeční. Její otec je velmi přísný, do svého podniku nepřijme jen tak nějak...