Chapter Ten

828 56 3
                                    

Martinus
   Ema mi usla v náručí, né že by mi to vadilo, ale často místo filmu sleduju jí a její zadek. Nevím co to se mnou je, ale tohle jsem nikdy nezažil, když jsem s ní, ihned bych se na ní chtěl vrhnout, chtěl bych jí líbat každý den a taky něco víc. Co to tu zas meleš Martinusi? Ona? Takováhle holka? Ta by si s tebou nezačala ani kdyby jsi byl poslední na světě. Ještěže mám to milované svědomí, které mě vrátí do kruté, ale pravdivé reality.
   Zacinkal jí telefon, což způsobilo její probuzení, podívala se na telefon, položila ho a pak přesunula své krásné oči na mne.

„Copak?" Ušklíbla se, když jsem se na ní nejspíš culil jak idiot, ale já to nedokážu ovládat.

„N-Nic, kdo ti psal?" Chtěl jsem odbočit od tématu.

„Nějaká hra, prostě mi přerušila tak krásný sny nějaká pitomá hra" zasmála se.

„Jak se ti spalo? A o čem se ti zdálo princezno?" Zastrčil jsem jí pramínek vlasů za ucho, ale pak mi došlo jak jsem jí nazval a ruku jsem stáhl zpátky k sobě.

„Měla jsem pohodlnou postel, takže dobře a tamto je tajný" uculila se.

  Nevím proč, ale začal jsem se k ní přibližovat, skoro jsme si dali i pusu, nevypadala, že by jí to vadilo, ale někdo musel zazvonit. Oba jsme se vydali ke dveřím, kde stál Marcus s Kayce.

„To si ze mě děláš prdel, že jsi za ní fakt šel?" Prskla Kayce.

„Nějakej problém?" Nadzvedl jsem obočí. Marcus tam jen stál a pozoroval nás, zatímco Ema už měla podle mě slzy nakrajíčku.

„To se jako budeš bavit s takovou píčou?" Zasmála se, no nevím, ale mě to vtipné nepříjde.

„Pokud vím, tak bez ní bys nás neznala. Hlavně bydlíš v Oslu, takže tam by byla i velká možnost tě nepotkat" mrkl jsem na ní.

„Viděli by jste mě na koncertě a protože jsem tak dokonalá, ještě by jste mě ještě prosili, abych byla s váma" si nějak najednou věří, já myslel, že bude v pohodě.

„Hele-"
„To si snad děláš prdel ne? Prosimtě, můžeš Emu nechat? Ona se pro tebe snažila udělat všechno, přemlouvala nás asi čtyři hodiny, jen aby ty ses jí takhle odvděčila? Tohle si Ema fakt nezaslouží, protože ona je tady ten nejhodnější člověk z nás" přerušil mě Mac a vypadal jak kdyby jí chtěl zabít.

„To jako radši budete ztrácet čas s touhle kurvou než bejt se mnou?" Prskla. To už Ema nevydržela a namáčkla se na mne, jen jsem své ruce přemístil na její boky a držel ji.

„Stokrát radši budu s ní než s tebou" odsekl jsem.

„Stejně až podepíšete smlouvu, tak už se na ní ani nepodíváte" tak tohle přepískla, jsem snad nějakej děvkař?!
Chtěl jsem něco říct, ale to už spustil Mac.

„Hele ty nádhero. Padej někam než ti něco udělam. Nejsem žádná kurva, abych se s ní pak nebavil. Protože já totiž nejsem ty, abych lidi využíval" mrkl na ní, vytlačil jí ze dveří a zavřel jí před obličejem.

„Dojdu aspoň pro kousek toaleťáku" řekl jsem a vydal se do koupelny.

Marcus
   Martinus šel pro toaleťák a já se chtěl Emě omluvit, ale ona mě ihned obejmula a začala mi plakat do mikiny. Vyzvedl jsem si to zlatíčko do náruče a začal jí hladit po zádech. Po chvilce jsem jí začal i broukat u ucha.

Martinus
  Když jsem viděl Marcuse s Emou v náručí, trochu jsem žárlil, co si budem, ale tak já tam nebyl, takže mě obejmout nemohla.
   Koukáme na konec toho filmu, teda Ema zase spí a drží mě u toho. Marcus se najednou zvedl „Už půjdu, dobrou brácha a pak popřej dobrou noc i tý naší popelce" zasmál se, nevím co tím označením myslel, ale nějak jsem to neřešil.

„Jo dobrou" řekl jsem a Marcus zmizel u dveří, pak už bylo slyšet jen slabé bouchnutí dveřmi.

Ahoj♥️
Normálně nějakej rekordní týden mám😂😎
S kým shippujete Emu? Máte někoho vůbec?😌

Jinak chtěla bych všem moc poděkovat za ty komentáře, hvězdičky a přečtení této knihy🤩 hrozně moc to pro mě znamená a pokud vám můžu dát radu jak na mě, tak nejvíc pomáhá to, že vím, že se vám to líbí😌❤️ Už se prostě blížíme k 1,2k přečtení, čekala jsem že se to tak na 200 zasekne, ale každým dnem si knihu čte více nových lidí a to mě doopravdy těší♥️

Chtěla bych se zeptat, jestli nechcete charakter ask nebo nějaký speciál za to, co jste dokázali❤️🤧

Hope you like it🎉

Naty♥️

🚀Jeg elsker deg🚀

Spoiled girl <FF M&M>Kde žijí příběhy. Začni objevovat