Chapter Four

994 51 7
                                    

   Dnes mají přijít na zkoušky Marcus s Martinusem, řekla bych, že to bude v pohodě, ale to bych lhala. Přesně jak jsem říkala, něčím jsem to posrala. Zase jsem si myslela, jak chtěj jen uspět v konkurzu. Možná proto mě tolik lidí nenávidí, ve všech vidim jen tohle.
Marcus
Jdeme na zkoušku, doufám, že tam nebude ta holka, který jméno radši ani neříkám. Je to taková pí*a, že to ani neni možný. Snad jí chytne nějaká vyróza či co a nebude tam.
Ema
Potřebuju vypadat hezky, i když to bych musela jít nejdřív na plastiku. Oblékla jsem si tedy:

Ptáte se proč potřebuji vypadat hezky? No dejme tomu, že se mi jeden z těch dvojčat líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ptáte se proč potřebuji vypadat hezky? No dejme tomu, že se mi jeden z těch dvojčat líbí. Ale kdo, to vám neřeknu.
Už zvoní zvonek a táta šel otevřít. První vešel jejich otec, se kterým se táta ihned přivítal. Po nich vchází mladší dvojče, jak vím, že je mladší? Řekněme, že už něco na youtube mají a pár fanoušků se také najde. Poté vešel Marcus, který nebyl moc rád z mé přítomnosti.

„Ema s vámi bude v nahrávací místnosti a udělá zkoušky, já si mezitím promluvím s otcem a poté se podívám na záznam." Řekl můj otec a já hlasitě polkla. Nepotřebuji tam být s nima, ne já tam musim být, ale nechci.

„Takže, ehm, zpívat snad umíte ne?" Řekla jsem již už v nahrávací místnosti.
„No, snad ano." Uchechtl se Martinus.
„Zazpívej mi něco."
„Jako bez doprovodu?"
„No jako bez doprovodu."

„We're in the same car driving to the same show. You hear me playing our song on the radio. Take a moment now looking at my time, Think I wanna spend it all with you
And I say, hey you know I-I'm gonna fly, And I wanna have you by my side."

Dobře, Marcusi? Teď ty" řekla jsem a kývla na Marcuse.

„There's a million things I should have done, but I can't help it
Oh-ooh-uh-uh, oh-ooh-uh
Going up and down, and spinning round and round, I love it
Oh-ooh-uh
I've been looking at girls, girls, girls, girls, girls, girls, girls, girls
I've been looking at girls, girls, girls, girls
Oh-ooh-uh
I've been looking at girls" předvedl své dílo Marcus.

„Dobře, Marcus kytara-" kývla jsem hlavou ke kytaře „-Martinus piano." Kývla jsem k pianu. Oba na mě jen tak koukali s udiveným výrazem. „Co je? Snad umíte i něco jinýho než zpívat ne?" Uchechtla jsem se. Martinus si ihned sedl za piano a začal hrát, jeho hraní doprovázelo i jeho pobroukávání.
„Já, ale na kytaru neumím, ale Martinus to taky umí." Řekl a předával kytaru bratrovi. „Nemusíš hrát Martinusi, ty už jsi tuhle podmínku splnil. Na jaký hudební nástroj umíš hrát?" Zeptala jsem se.
„Trochu na piano." Řekl a sedl si k pianu. Začal pomalu hrát nějakou písničku, Martinus si k němu sedl a hrál akordy, později to doplnili ještě o jejich hlasy.

„Dobře, to by jsme měli." Řekla jsem a vypla nahrávání. „Stejně projdem, jsme nejlepší zpěváci, kteří tu byli." Řekl s úšklebkem Marcus. „No nejlepší bych zrovna neřekla." Odsekla jsem. „Říká holka, která ani nikdy, nikomu, nic nepředvedla." Prskl hnusným tónem. Přešla jsem k pianu. Položila jsem prsty na různé tóny a začala hrát.
„Feeling used. But I'm still missing you. And I can't see the end of this. Just wanna feel your kiss. Against my lips.

And now all this time is passing by. But I still can't seem to tell you why. It hurts me every time I see you. Realize how much I need you?" Dozpívala jsem, zatím poslední část mé písničky. Oba tam stáli a udiveně koukali. „Noa, podle mě by jsi zpívat neuměla, kdyby jsi neměla bohatýho tatínka, kterej ti zaplatil nejlepší učitele." Odsekl naštvaně Marcus. Přešla jsem ke koši, cestou jsem vzala i nahrávku. „Když jsem tedy tak špatná-" ruku s nahrávkou jsem dala nad koš. „Dobře, fakt umíš zpívat a taky hraješ dobře na piano. Stačí?" Prskl Marcus. „Klid jen jsem chtěla vyhodit žvýkačku." Jak jsem řekla, tak jsem i učinila. Marcus málem pukl vzteky.
   Teď jsem si ale vzpomněla na Kayce, ona patří mezi těch jejich pár fanoušků, jak že si to říkají? Jo už vím MEMErs, ne počkat takhle to nebylo, joo už vím MMers. „Abych ale řekla tátovi, že jste dobrý, aby se podíval na tu nahrávku, tak musíte něco splnit." Ušklíbla jsem se.
„Řekl, že se na to podívá tak i tak." Vítězně se usmál Marcus.
„Jo, ale neřekl kdy a taky tohle říká všem. Potom posílá emaily, že ho dotyčný nezaujal. Furt si myslíš, že to určitě uvidí?"
„Co to má bejt?" Zeptal se Martinus, celou dobu jako kdyby tu nebyl.
„Moje kamarádka je vaše fanynka, takže s ní za 2 dny půjdete ven, protože to zrovna přijede." Usmála jsem se.
„Copak jsme nějaký kurvy? Ne nikam nejdem." Prskl Marcus.
„Uděláme to, Marcusi víš jak tu smlouvu potřebujem." Udělal na něj psí oči.
„Dobře, tak za dva dny, ale ty slib, že to uvidí." Řekl nakonec. Nevim proč, ale ihned jsem ho obejmula. Nečekal to, ale taky mě později obejmul.

Ahojky♥️♥️

Je tu nová, trochu delší kapitola♥️

Tak už je tu rok 2019🤷🏻‍♀️
Chci jen všem popřát, ať tento rok prožijete tak, jak vy sami chcete. Plus chci říct, že doufám, že se mnou tady vydržíte😂❤️

Hope you like it♥️
Ps: omlouvám se za chyby, ale jsou skoro 4 ráno a je silvestr😂

Naty🔒

🚀Jeg elsker deg🚀

Spoiled girl <FF M&M>Kde žijí příběhy. Začni objevovat