H7.

303 18 1
                                    

Pov puk

'Nou ik weet wat we moeten kopen!' zegt esther. ik kijk haar vragend aan. 'een long board, haarverf en make-up'. we lopen het cafee uit en lopen de DA in. we lopen naar het schap met haarverf. 'welke kleur?' vraagd ze. ik loop wat verder en zie een hele mooie kleur paars. het is donker paars met iets wat blauw. 'deze' zeg ik en pak hem. esther kijk verbaasd. 'geen rood of gewoon porno blond?' vraagd ze. 'nee paars' zeg ik vast besloten. we vragen wat info aan de medewerster en dan lopen we naarde skate winkel. als we binnen komen zie ik ivan en kelvin staan. 'hey puk wat doe jij hier?' Vraagd kelvin. oh een long board kopen'. zeg ik simpel en glij met mn ogen over de vele skate boarden. 'welke wil je'. vraagd esther en loopt wat verder de winkel in. ik loop al kijkend achter haar aan. vanuit mn ooghoek zie ik ivan naar me kijken.

Mn oog valt op een long board. hij is zwart met een donker rood doodshoofd erop. 'die wil ik' zeg ik tegen esther. ze kijkt me weer verbaasd aan maar haald dan toch een medewerker. 'deze meneer'. zeg ik aardig en wijs hem aan. 'oke jongedame'. zegd hij lief en pakt hem van de plank. hij loopt ermee naar de bali waar ivan en kelvin ook nogsteeds staan. ze kijken verbaasd naar het long board en dan naar mij. 'wat?' zeg ik en kijk weer naarde muur met caps. 'is dit het?' vraagd de man. 'uh nee, ik wil graag die 2 caps nog' zeg ik en wijs ze aan. 1tje is zwart met het superman teken erop. en de andere is donker rood met donker blauw met in het zwart de letters "bad". 'oke dat is dan €20 voor de caps en €30 voor het longboard'. zeg hij en wacht op mn geld. ik open mn portomonee en zie vanuit mn ooghoek ivan op een briefje schrijven. ik geef het geld aan de meneer en pak de tas met de caps en het long board. 'hier, is voor jou' zegt ivan en drukt een papiertje in mn handen. ik zeg niks en loop met esther de winkel uit. 'oke nu nog wat make-up'. zegt ze en we lopen naar de hema.

We lopen de hema uit en stappen op de fiets. 'zo even die make-up proberen?' vraagd esther. 'ja' zeg ik en we fietsen mn straat in. we lopen mn kamer in en ik zet het long board tegen de muur. ik leg de tasjes met haarverf en make-up op mn bed en trap mn schoenen uit.

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu