H10.

297 17 3
                                    

A/n: xxliekjess dat zeg ik nog niet!! Haha oke nu verder met mn verhaal.

Pov puk

*2 uur later*

Het pakje met sigaretten is al bijna leeg. er zitten nog 3 sigaretten in. ik zit zo aandachtig te kijken hoe ivan zn sigaret aansteekt dat ik er zelf ook zin in krijg. nee! puk je mag niet gaan roken. je ent nog veel te jong! Hij lijkt me terwijl hij een trekje neemt.

'Ook eens proberen?' vraagd hij lief en schuift hep pakje sigaretten naar mij. ik twijfel en kijk hem onzeker aan. 'doe maar, de eerste keer is heel vies maar daarna is het echt leuk!' zegt hij en geeft me de aansteker. esther gaat dit nooit goed vinden. denk ik terwijl ik een sigaret pak. ik stop hem in mn mond en steek hem aan. 'er aan zuigen zegmaar' zegt ivan. ik doe het en het smaakt verschikkelijk vies. ik hoest en kuch. 'ah, gadver!' zeg ik. ik schud met mn hoofd en knijp mn ogen dicht. de jongens moeten lachen waardoor ik ook automatisch begin te lachen. 'je moet het niet in slikken!' roept ivan lachend. ik neem nog een trekje en blaas de rook uit. het is nu niet meer zo vies.

Ik rook nu.

Ik rook.

Ik doe anders.

Ik ben anders.

Ik neem nog een trekje van mn 2de sigaret en kijk op mn tella. bijna 6 uur. 'moet je zo naar huis?' Vraagd ivan. 'Ja'. zeg ik en wil mn tella in mn jaszak stoppen. 'zullen we eerst even een foto nemen?' vraagd hij en pakt mn mobiel uit mn handen. ik glimlach en open de foto app. ivan hou mn telefoon vast en maakt een foto. de andere jongens zeggen gedach en skaten weg. 'nog een paar?' vraag ik. Hij glimlacht en zet een timer in. idk waarom. hij tikt op t knopje en de timer gaat af. nog 4 seconden. hij pakt mn hoof en ik moet hem wel aankijken. 2... hij komt dichter bij. 1... hij kust me en ik hoor dat de foto word genomen. ik bloos en voel mezelf warm vanbinnen. ik zie dat het 6 uur is en pak mn long board. 'wil je mn vriendinnetje zijn?' vraagd hij. ik glimlach. 'ja' zeg ik. hij pakt me vast en knuffeld me. 'spreek je op wapp mog wel'. zegd hij en laat me los. ik knik en spring op mn long board. watis er toch allemaal gebeurt vandag?! ik heb leren long boarden. ik rook nu. en ik heb een vriendje. wohw.

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu