H21.

244 18 1
                                    

Pov calum

We zitten nu op de bank ons drinken op te drinken. ik moest van de jongens met haar afspreken, vandaag al! we kennen haar pas sinds vanochtend. ze wouden dat ik vragen ging stellen over haar leven enzo, en wat ze tot nu toe van ons vond. ik wouw niet want ik vond het nog veel te vroeg om dat te vragen enzo. en ik vind haar wel leuk leuk, maar dan wil ik niet met opzet daten. ik beordeel meisjes heel snel ja.

'Dus, wat gaan we doen?' vraagd puk ineens en neemt een slok vaan haar cola. 'uhm, straks naar het bos, even wandelen ofso?' zei ik, ik wist niks. ze knikt en drinkt haar glas leeg. 'gaan we dan?' vraagd ze. 'jep' zeg ik en pak onze jassen. ze heeft een mooi grijs spijker jasje, wat haar erg mooi staat. we lopen de deur uit en ze glimlacht vriendelijk. ik smelt bijna weg nu! ik pak haar hand vast. ik wil haar gewoon vast houden. ze bloosd lichtelijk en dat ziet er schattig uit. we lopen het bos in en ik heb nogsteeds haar hand vast. haar hand is zo zacht en klein. echt meisjes achtig.

'En, heb je broertjes of zusjes?' vraag ik om de stilte te verbreken. 'uh, nee jij?' vraagd ze. 'ik wel, en je ouders?' vraag ik. ze kijkt naar beneden en het lijkt alsof ze tranen in haar ogen heeft of ik verbbeld het me. 'ja, mn ouders zijn gelukkig, alleen moet mn moeder vaak werken' zegd ze. ik geliof haar niet helemaal maar ik laat het zo. 'en hoe vind je ons?' vraag ik, die vraag moest ik stellen. 'uhm, nou ik ken jullie nog niet lang, maar als ik nu moet beordelen zou ik dit zeggen; calum is aardig en veel met meisjes denk ik, luke is verlegen maar wel knap' zegd ze en we moeten lachen. 'uhm, michael... daar weet ik eigenlijk niks bij maar hij is wel aardig. en ashton heeft van die schattige kuiltjes, daar wil ik in prikken als ik ze zie' en weer moeten we lachen.

Pov puk

We lachen om mijn antwoord. 'wat vinden jullie of jij van mij?' vraag ik, ik wil dat ook weleens weten. 'uhm, van de jongens weet ik dat ze je aardig vinden en ze je iedergeval niet haten' zegd hij we grinniken zacht terwijl we over een omgevalle boom stappen. 'en wat ik van je vind? uhm, je bent leuk' zegd hij. ik krijg het lichtelijk warm vanbinnen. maar verliefd ben ik niet. het is gewoon dat ik dat leuk vind als een jonge dat tegen me zegd. dat is pas de eerste keer dat iemnad dat echt meent.

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu