H30 + belangrijke A/N

253 15 4
                                    

A/N:

ik heb een winnaarrrr!!!!!!!! ofsow.

dus de new girlfriend van ashton heet ...., bruin/donkerblond haar, veeeeeel blousjes, tanktops en skinny jeans. ze help heeel graag mensen dus is behulpzaam. ze kan super duper veel praten, maar al sze je niet kent is ze dan ook super duper verlegen. ook is ze mega nieuwschierig, eigenwijs. en ze is ook heeeeeel positief! ik hou julli edenk ik in spanning. nou ja lees maar verder, dan weet je wie.

@jadeh99 gefeliciteerd meid! *handje schudden* *3kusjes op de wang*.

pov ammer

ik loop door het park. ik kijk een beetje rond. ik wou vragen aan mike, teddy, elke en puk of ze komden chille. maar zoals gewoonlijk, elke kon weer niet, puk kon ik niet meer vinden en teddy was ook ineens weg en mike... ja hij uhm. we hebbe ruzi egekregen. echt een ruzie van een gevecht. daarom heb ik ook een blauw oog. maar goed, hij wou dus niet meer. ik ga op een van de vele parkbankjes zitten en kijk voor me uit, naar de grote dikke boom. ik zie ineens puk op een long-board en iemand ernaast boarden. ik kan niet goed zien wie. ze kijkt naar diegene maar rijd dan richting het water. ik hoor haar dof gillen en lachen tegelijk. ik zi enu dat het een jonge is die naast haar board. hij moet ook kijhard lachen en rend achter haar aan. 'michael help' hoor ik haar dof roepen. het is dus michael...  en zoal shet niet anders kan, pakt hij haar ook nog vast. een steek van jaloesie gaat door mn hart. ik weet niet waarom, want ik heb nog niet eens vast gestelt dat ik verliefd op haar ben. ho, oeps. julli ehebben niks gelezen.

*volgende dag*

pov puk

ik stap uit mn bed. ik kijk in de spiegel. ik heb gistermiddag toen michael net weg, mn haar weer geverfd. zwart met donker rode dipday. ik heb pizza besteld en ben daarna naar mn vader gegaan. hij was... uhm ja, het ging beter met hem. de snee op zn hoofd is gehecht en hij doet nog normaal. maar als hij thuis komt zal dat wel weer veranderen. ik trek mn kleding kast open en pak wat kleding. zwarte skinny jeans, donker rood t-shirtje en mn lage zwart met rode vans. ik kam mn haar even door en krul het lichtelijk. ik doe mn make-up. eyeliner, oogpotlood van onder en mascara. ik doe nog een beetje poeder op mn wangen. ik loop naar de badkamer en poets mn tanden. ik bekijk mezelf eens goed. zou een piercing mij staan? ik zie een klein ringetj eliggen voor in je oor, maar doe hem losjes om mn lip, als voorbeeld. nee, een lippiercing word hem niet. ik schuif hem nu om mn wenkbrouw. hmm, ik weet niet. hij staat wel, maar echt mooier word ik er niet door. ik haal hem eraf en schuif hem om mn neus. wow, oke daar staat hij echt perfect, ookal zeg ik het zelf. ik haal hem er weer af en loop naar beneden. ik ben natuurlijk nog te jong, maar misschien hebben ze wel een andere optie. bijvoorbeeld een neppe, die je er gewoon af kan halen ofso. ik ga vanmiddag wel even kijken. ik pak mn tas en jas. ik doe mn jas aan en steek mn mobiel in mn zak. ik pak een boterham en doe er pindakaas op. die hebben we nog van thuis meegenomen. 3 volle potten nogwel! ik pak mn tas en sleutels. ik sluit de deur achter me dicht en neem een hap van mn brood. ik pak mn fiets en fiets weg. ik neem nog een hap en zie dan michael fietsen. ik fiets wat sneller totdat ik naast hem fiets. 'heyy' zeg ik met volle mond. 'hey, nieuwe haarkleur?' ik knik want ik kan niks zeggen als er brood in je waffel zit. 'is het lekker?' vraagd hij lachend. 'wja, wook ween flapje?' hij moet kijhard lachen. 'wat zeg je' krijgt hij er nognet uit. 'of je ook een hapje wil' zeg ik als ik mn hap heb doorgeslikt. 'wat zit erop?' voor die vraag ben ik al bang. 'pindakaas' 'wattes?' 'pindakaas, het is erg lekker hoor!' 'oke ik proef wel. het komt zeker uit nederland?' vraagd hij en ik ''scheur'' een stukje brood met pindakaas af. 'jep' zeg ik en neem zelf nog een hap. 'oke daar gaat 'ie dan' zegd hij en stopt het stukje twijfelachtig in zijn mond. 'en? vind je het lekker?' vraag ik direct. je ziet aan zijn gezicht dat hij aan het proeven is. als hij klaar is kijkt hij met een smile aan. 'lekker zeg! waarvan is het gemaakt!' roept hij uit. ik moet lachen en stop de laatste hap in mn mond. 'pinda's en ja ik weet niet' zeg ik. er zit ieder geval geen kaas in, raar maar waar. nu pas merk ik ook op dat hij ook zn haar heeft geverfd. 'oh sorry, het was me helemaal niet opgevallen!' zeg ik onschuldig. 'wat?' zegd hij totaal verbaasd. 'je haar, je hebt het ook geverfd! in de zelfde kleur!' zeg ik en lach. 'oh ja, ik dacht, zal ik ook mn haar maar is een keertje verven. ik vond het donker blonde zo stom en gewoon. wat is jou echte haarkleur eigenlijk?' vraagd hij en we fietsen het schoolplein op. 'oh het is gewoon hoor, het is geen belangrijke kleur' zeg ik maar. hij zal me vast uitlaggen als ik zeg dat ik ook donker blond haar heb. het staat mij niet, echt niet! 'ik wil het weten! ik ga je heus niet uitlaggen hoor!' dat zal hij dus wel gaan doen. 'nou, mijn gewone haarkleur staat mij echt niet hoor' zeg ik terwijl ik mijn fiets op slot zet. 'vertel nouuhou' zeurt hij door. ik zucht en vertel. 'ik heb ook donkerblond haar, maar niet laggen' 'waarom zou ik laggen, het zal je vast heel mooi staan. echt waar' ik voel me een beetje rood worden. 'bij jou stond het blonde anders ook niet verkeerd hoor' zeg ik en por hem in zn zij. 'higi' komt er uit zijn mond. ik kijk met opgetrokken wenkbrouwen naar hem. 'was jij dat?' hij kijk naar de grond terwijl we door de gangen lopen. 'ja' zegt hij zacht en verlegen. 'haha dat klonk zo omega schattig!' zeg ik en glimlach. hij kijkt verlegen weg. ''waarom zo verlegen?' vraag ik en we lopen naar binnen. hij trekt zijn schouders op. 'kweet niet' zegd hij makkelijk en ik open mijn kluisje. 'kut, eten voor vanmiddag vergeten' schel dik in mezelf. 'zei je wat?' vraagd michael die tegen de kluisjes aanleunt. 'oh dat ik mijn eten ben vergeten voor vanmiddag' zeg ik en verwissel de boeken. 'slimmie, je mag wel van mij een boterham' 'neejoh, eet lekker zelf op' 'nee, anders verhonger je!' dringt hij aan. ik zucht en knik dan. 'oke oke' zeg ik en sluit mijn kluisjes. 'hoeveel tijd hebben we over?' vraag ik. hij kijkt snel op zijn mobiel voor de tijd. 'nog 10 minuten. hoezo?' 'dan kan ik snel nog even een sigaretje roken' zeg ki en pak het sigarettenpakje uit mijn jaszak. 'oh, oke. ik ga dan alvast naar binnen' zegd hij zacht en een soortvan verdrietig en loopt richting de aula. 'het is slecht voor je' zegt hij en loopt verder. hij vind het echt niet leuk volgens mij. ik pak een sigaret uit het pakje en loop naar buiten. 'hey teddy' zeg ik en ga naast hem staan. ik graai in mijn jaszak en vind mn aansteker. ik steek mn sigaret aan en neem een trekje. 'is michaeltje er weer niet bij? is hij bang voor ons?' zegt oscar opeens met een valse grijns op zn gezicht. ik weet precies wat hij hiermee bedoeld. 'wat sta je nou te lullen man' sis ik en blaas mn rook uit. 'hah ik had dus gelijk. je zielige vriendje durft niet he?' 'hij is niet mijn zielige vriendje!' sis ik nog bozer. 'ahh, hij is dus geen echte vriend?' 'wat ben jij zielig zeg! kijk jij welens naar wat voor ''vrienden'' jij hebt?' zeg ik en neem nog een trekje en blaas de rook in zijn gezicht uit. teddy, mike en ammer, die er ook bij zijn komen staan, lachen nu oscar uit. hij gooit zn sigaret op de grond, trapt hem uit en loop beledigt weg. ik kijk om me heen en zie iedereen met opgetrokken wenkbrauwen kijken. vanuit mijn ooghoek zie ik een jongens gezicht met rood, zwart haar snel achter een kapstok verdwijnen. was dat michael. stond hij te kijken?

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu