H19.

236 16 0
                                    

Pov michael

Ze zwaait met haar handen voor onze gezichten. je hoord haar sleutels tegen elkaar rinkelen. ik schrik uit mn gedachten net als de andere jongens, behalve calum. het is calum. we grijnzen naar elkaar maar puk heeft het niet door. ze is calum door elkaar aan het schudden en ze roept zn naam. hij ontwaakt uit zn kijktrans. ze grinnikt even en kijkt onsdan aan. 'waarom keken jullie zo... uhm ja... naar mn... uh mn achterste' zegt ze en lacht. we lachen kort maar dan reageerd calum. 'we keken naar je kont, ja. dat doen jongens'. zegd hij. puk moet kijhard lachen en we kijken beschamend weg behalve calum. calum staat alleen maar te grijnzen. 'zullen we naar de aula gaan?' vraagd luke zacht. we knikken en we lopen naar de aula. net als we zitten gaat de bel. we staan weer op en lopen naar het lokaal.

Pov puk

De jongens gaan zitten. ik ga aan de achterste tefel alleen zitten. achter michael en luke. calum zit naast oscar. en ashton zit in een andere klas. nu gelijk hebben we mentor les. 'goede morgen, vandaag komt er een nieuw iemand. hij is vorige week ook geweest'. zegt onze mentor. gelijk nadat ze het zegd gaat de deur open en komt er een jonge binnen. hij heeft donker haar wat met jel losjes naar de zijkant zit. hij heeft zwarte kleren en ziet er bad uit. 'ah hier is de nieuweling. stel je maar voor' zegd onze mentor. 'uhm nou ik ben...'

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu