H17.

282 18 2
                                    

pov puk

o m g! heeft ivan dit echt gedaan? dat kan niet, zoiets zou hij nooit doen. zo zag ik hem iedergeval niet. ik maak het nu gelijk ui met hem. maar waarom heeft esther met lisa wel een praatje gehouden en met ivan niet. ze zag eruit alsof ze hem zo dood zou kunnen steken zonder bang voor hem te zijn. ik stuur esther maar een mailtje terug. dan vertel ik ook wel van school en die jonge.

hey esther,

i cant believe dat hij dat gedaan heeft. ik zo hem bellen en uitmaken. echt goed van je dat je een hart woordje met lisa hebt gedaan, maar waarom niet ook met ivan? nou ja iederegeval als je dat nog gaat doen; veel su6! nog even over mijn school. ik heb dus een nieuwe school, en ik kom in een denk ik wel leuke klas. ik had een jonge op twitter gezien en op het vliegveld zach ik hem weer, en toen in die klas waar ik in kom zit hij ook! echt toeval toch? alleen keek hij weg en een paar andere jongens ook. dus misschien is hij het wel helemaal niet XD. maar goed genoeg over mij gebabeld, hoe is het met jou en met austin?

xx puk

zo even versturen en nu ivan bellen. ik open mijn mobiel en zoek in mn contacten naar zn naam. ah, gevonden. ik klik op het groene telefoontje en hij gaat een paar keer over. 'piep, piep, pi- met ivan' hij neemt op. hij weet dus helemaal niet dat ik hem bel? 'uh, je weet niet eens wie je beld?' zeg ik wat boos. 'ah puk, al gehoord van mn leuke actie? haha' zegd hij. wat is er met hem? 'wat bezield jou! je gaat gewoon vreemd net dat ik verhuisd ben?' vraag ik boos. hij lacht. 'pukje pukje pukje, wat is het leven toch moeilijk he? ik vond haar gewoon lekkerder dan jou om dingen mee te doen' zegd hij. dat laatste? bedoeld hij wat ik denk dat hij bedoeld? vast wel. 'donder maar lekker op en ga met die slet naar bed! ik hoef jou niet meer, ik dacht dat je anders was ivan. dat je ook een goede kant had. maar nee deze ivan moet weer stoer doen en op zn 15de al in bed gaan dollen. ik maak het uit en hoef je nooit meer te zien. ik haat je!' schreew ik door de telefoon. al de heletijd zegt hij niks terug. nu zielig zitten doen? wat een player.

ik krijg een mailtje binnen van mn nieuwe school. laat me inderdaat maar even ergest anders aan denken. even aan school, even afleiding. ik open het mailtje en lees het aandachtig.

beste mv. detine,

de boeken worden opgestuurd zorde u deze mail en link heeft bevestigd. de worden dan 2 uur na bevesting geleverd. u codes en andere gegevens staan hier onder. u kunt de eerste schooldag naar de concerge voor uw rooster en kluis sleutel. de eerste schooldag voor u vind plaats op maandag de aankomende maandag. we verwachten u daar bij de concerge.

nog een fijn schooljaar

groeten de school.

nou even bevestigen en dan op de boken wachten. het is nu 4 uur dus dan worden ze om 6 geleverd. ik klik de mail aan en bevestig. dan maar wachten tot maandag. ik loop naar beneden en kijk in de woonkamer. mn vader zit er niet meer. ik loop naar de keuken maar daar is hij ook niet. ik draai me om en bots tegen mn pa aan. 'hey! kijk is uit' roept hij. ik doe gelijk een stap opzij. 'de volgende keer loop je niet meer tegen me aan begrepen?!' schreewt hij en slaap me in mn gezicht. waarom pap? je kan me toch ook als elke tiener behandelen? maar nee alle vaders uit de familie detine moeten weer eens achterlijk en onbeschoft zijn. zoals mijn oom, de broer van mn pa, die heeft al 2x in de bak gezeten. en mn opa heeft dingen gedaeld en heeft iemand vermoord. lekkere familie heb ik he?

'oprotten nu!' roept hij en duwt me de keuken in. 'je gaat eten maken en daarna gelijk naar boven'. zegt hij en sluit de deur met een klap. het is nu alweer 5uur en ik haal wat te eten uit de koelkast. hmmm wat zullen we is nemen. PIZZA!!! ik schuif de pizza in d eoven en stel de tijd in. in open voorzichtig de deur naar de woonkamer, mn pa ligd te slapen. ik sluip naar boven en plof op mn bed. ik zucht en sluit mn ogen.

pov michael

we fietsen met zn 3en het schoolplein af. ashton moest nog een uur. lekker voor hem. calum en luke gaan links en ik sla rechts af. ik woon aan de andere kant van de wijk waar de school staat. als ik thuis kom gooi k letterlijk mn tas in mn kamer en spring er zelf achteraan. het was dus de bedoeling om op mn bed te springen maar zo'n kluns als ik spring er weer is naast. 'gvd' scheld ik in mezelf en ga op bed liggen. ik zucht en sluit mn ogen voordat we pizza gaan eten.

a/n: *wink wink* tip! lees van bijde povs het laatste stukje.

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu