H18.

250 18 1
                                    

Pov puk

Ik word wakker van de wekker op mn mobiel. 'uhg' kreun ik en rol uit mn bed. ik sta gapend op en ga voor mn spiegel staan. mn donkerpaarse haar zit door de war en de mascara is een eetje uitgelopen. ik pak mn borstel en kam mn haar. het is een beetje pluizig. hmmm dan maar in een staard. ik doe de staard in een paars elastikje zodat het niet opvalt. ik doe wat make-up op. mn foundation en oogpotlood. niet te dik zwarte oogschaduw en mascara. ik kleed me om. zwarte skinny en een donker blauw hempje. daar over doe ik een zwart t-shitje wat bestaad uit kant. ik doe mn donker blauwe dr. martens aan. ik loop naar beneden en ga de keuken in. daar zie ik mn vader boos staan. 'waarom ben je zolaat beneden' vraagd hij boos. 'of jij was te vroeg' mompel ik en pak eten uit de koelkast. 'wat!?' schreewt hij. 'je gaat mij zeggen dat ik verkkerd ben!?' schreewd hij weer. ik kijk hem bang aan. ik doe mn ogen dicht en voel een klap in mn gezichd. hij schopt me tegen mn benen waardoor ik op de grond val. ik hou mn tranen binnen. hij duwt me tegen het keukenkastje en mn hoofd begind te bonken. hij komt met zn vuist op mn neus die direct hevig begind te bloeden. 'dat krijg je ervan!' sist hij en loopt weg met een boterham. een traan verlaat mn ooghoek en ik zit hulpeloos op de grond. ik sta op en wankel even. ik veeg et bloed weg maar het helpt niks. ik hou het tegen met een doekje en het stopt al. ik eet snel en pak dan mn tas. ik trek mn grijze spijkerjasje aan het loop het huis uit. ik stap op mn fiets en rij weg.

Pov michael

Ik stap op de fiets en rij samen met luke en calum weg. we praten wat en dan zien we puk voor ons fietsen. 'jongens' sis ik en rem een kleinbeetje af. ze remmen ook. 'wat nu?' fluisterd calum. 'we kunnen een praatje maken?' zegd luke droog. we fietsen door todat we naast haar fietsen. 'hey' zegd ze aardig. we zeggen tegelijk hey terug en we lachen met zn vieren. ze heeft een aanstekelijke lach. hoe kon ik nou denken dat ze stom was? we fietsen verder en komen bij school aan. 'jongens!!' horen we ashton roepen en hij rent naar ons toe en springt letterlijk op ons. hij stopt en dan pas ziet hij puk die er een beetje ongemakkelijk bijstaat. 'jij ook, hallo' zegd ash. ze glimlacht lief terug. 'en jullie hebben samen gefiets?' vraagd hij aan ons. we knikken en puk staat er weer ongemakkelijk bij. het is echt zielig om aan te zien. 'en heb je er zin in?' vraag ik dan maar aan haar. 'Uhm, ik weet niet'. zegd ze terwijl we naar binnen lopen. We moeten lachen en dan stappen we naar binnen. ik loop naast puk en we willen allebij tegelijk door de deur. we zitten klem en we moeten kijhard lachen. we proppen onzelf erdoorheen en dan valt puk op grond. we moeten nog harder lachen en ik help haar omhoog.

'ik moet nog naar de congerge. waar is die?' vraagd ze als we uitgelachen zijn. 'we lopen wel even mee'. zegd ashton en hij trekt puk aan haar pols mee. we lopen maar achter ze aan.

Pov puk

We staan bij de congerge te wachten tot ik mn kluis sleutel en mn rooster krijg. de man komt terug met de sluitel en een papier. 'je hebt kluisje koper 3-2. je rooster en heb je je boeken mee?' vraagd hij op 1 toon. 'ja die heb ik mee en bedankt' zeg ik en pak de sleutel en rooster aan. we lopen weg naar de kluisjes. 'je hebt het kluisje naast mij' grijnsd calum. we lachen en dan open ik mn kluisje. ik stop de boeken erin en plak mn rooster aan de binnenkant van het deurtje. ik prop mn jas erin en pak de boeken die ik nodig heb. ik sluit mn kluisje en draai me om. ik zie 4 jongens naar me kijken, echt heel erg eng. 'uhm, is er iets?' vraag ik en kijk ze aan. ze zeggen niks en blijfen kijken. ik loop naar ze toe en zwaai met een gand voor hin gezicht.

Pov calum

Ze is zo lief en hot en aardig en knap en hot en lief en hot. omg! dat we dachtem dat ze stom was. ze staat haar kluisje te doen en mn ogen vallen naar beneden. haar kont! omg. ik spiek naar de andere die hetzelfde hebben als mij. we kijken elkaar grijnzend aan en staren dan verder.

the BF || ft. michael clifford ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu