Allan
Kurwa. Jest środa 7:40, tylko 4 godziny 20 minut do wyjścia. Cholera. Chce tu zostać ...z nią
Odepchnąłem się od balustrady balkonu i wszedłem do swojego pokoju siadając na łóżku obok blondynki. Jest taka śliczna.. I taka niewinna ...chociaż w nocy pokazała, że jest całkiem innaczej.
Ehem..
Cały wtorek nie odstępowała mnie na krok, a w nocy cały czas się przytulała ...i wyjątkowo nie przeszkadzało mi to ...ale musiałem to zmienić, bo przy niej nie mogę się powstrzymać. I kurwa ...aż dwa tygodnie bez niej.. Jak ja wytrzymam? Mam nadzieję, że mnie posłucha i nie będzie jarać ani pić. Martwię się, ok? To aż dziwne, ale się martwię..
Wstałem ostrożnie z zamiarem wybrania ubrań. Zajebałem pierwsze lepsze jeansy i poszedłem do łazienki. Pewnie jak mnie nie będzie to rodzice załatwią ludzi do naprawy.. Ale prysznic działa. Ledwo, ale działa. Tylko prysznic..
Ogarnąłem się, wliczając w to ryj bo wyglądam jak chuj ...ten kurwa zjebany zarost ...ja pierdole.. Spojrzałem na zegarek zakładając go na rękę.
8:36
Prawie godzina.
Wyszedłem pośpiesznie z łazienki i usiadłem przy szafie. Nienawidzę się pakować ...syf
- Beze mnie? Serio? - mruknęła blondynka.
- Co? - zmarszczyłem brwi odwracając się w jej kierunku - chcesz, możesz to zrobić za mnie - uśmiechnąłem się
- Prysznic - zaśmiała się
- To ja mogę zrobić za ciebie - mrugnąłem do niej odwracając się w stronę szafy.
- Przydałoby się - zaczęła się rozciągać
- No wiesz... - spojrzałem na zegarek - mamy jeszcze 3 godziny i 15 minut - uśmiechnąłem się.
- Super - posmutniała - Po prostu zajebiście.
- Ej ...nie możesz być smutna - podszedłem do niej szybko siadając obok
- Jak mam nie być? To już dzisiaj...
Niestety..
- Ale za dwa tygodnie o tej samej porze będziemy znów razem - objąłem ją.
Chuj.. aż dwa tygodnie..
- Będę do ciebie.. dzwonił? Nawet nie poczujesz tych dni.
- Na pewno? - pogładziła mnie po policzku - To nie to samo..
- Ale musi wystarczyć - zagryzłem policzek - no już ... rozchmurz się - pocałowałem ją w policzek.
- Wspólny prysznic na pocieszenie? - zaczęła się śmiać.
Popchnąłem ją na materac od razu całując usta. Kurwa sorry, muszę się nią nacieszyć.
- Ta no - podrapałem się po karku - tylko jest problem... rozjebałem łazienkę - zaśmiałem się.
- Moja jest wolna - uśmiechnęła się w moje usta i wplątała dłoń we włosy.
Podniosłem ją jednym ruchem i przeszedłem przez boczne drzwi do jej pokoju nie zapominając zamknąć głównych. Jebać to, że nie ma ubrań.
- Będę strasznie tęsknić - wtuliła się we mnie.
Nawet nie wiesz jak bardzo.
- Tylko dwa tygodnie - zaśmiałem się opierając o ścianę.
CZYTASZ
Broken Children [+18] ✔️
Romance- Im większe cycki tym lepiej - przyznał brunet po chwili zamyślenia - Ja pierdole - zaśmiał się piwnooki - znów zaczynasz? - Ale one tak fajnie... - Naprawdę? - blondynka przewróciła oczami - musicie gadać o moich cyckach? - zaśmiała się - Wybacz...